رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

هواده aerzen آلمان

هواده aerzen

برای تهیه پمپ هواده و کمپرسور ها شرکت های مطرح زیادی در دنیا وجود دارد. این شرکت ها با ارائه این دستگاه ها به هوادهی در صنایع مختلف کمک می کنند. اما نکته مهم این است که کمپرسور ها از جایی تهیه شود که دارای کیفیت لازم و پشتیبانی باشد. هواده aerzen آلمان با ساخت روتس بلوئر و دمنده های با کیفیت اطمینان کافی و لازم را به شما می دهد. خوشبختانه با داشتن نمایندگی aerzen در ایران می توانید از خدمات پس از فروش و پشتیبانی بهره مند شوید.

نمایندگی aerzen
نمایندگی aerzen

پمپ هواده و کمپسور های اسکرو چه کاربردی دارند؟

ویژگی هایی که در این کمپرسور ها به کار رفته، آن ها را بسیار خاص می کند. کمپرسور های اسکرو در این شرکت در مدل های مختلف و گسترده ترین لوازم جانبی تولید می شوند. این کمپرسور ها بر روی اصل جابجایی مثبت با فشرده سازی داخلی کار می کنند. چیزی که کمپسور های شرکت آلمانی aerzen را خاص می کند، سهولت تعمیر، نگهداری و کاربر پسند بودن است. کپرسور های استاندارد مقدار قابل توجهی از انرژی را صرفه جویی می کنند. در نتیجه در تکنولوژی جدید کمپرسور های اسکرو با افزایش راندمان قابل توجهی تا 6 درصد پتانسل بیشتری را آزاد می کنند و مقدار زیادی در انرژی صرفه جویی می شود.

یک پمپ هواده با استفاده از اصل فشرده سازی که به عنوان فشرده سازی خارجی یاد می شود، کار می کند. افزایش فشار با انتقال متناوب یک محیط گازی به یک سیستم به دست می آید. با فشار دادن اطراف از شرایط هوا به سیستمی با مقاومت معین، افزایش فشار مربوطه حاصل می شود. روتس بلوئر در یک سطح خروجی کنترل شده برای غلبه بر این کار مقاومت می کند. ساختار  هواده aerzen طوری طراحی شده اند که دو عدد روتور در درون آن ها قرار گرفته است. این روتور ها خلاف جهت هم قرار گرفته و در هنگام کار کردن بلوئر خلاف جهت هم می چرخند.

معرفی شرکت aerzen در آلمان

این شرکت در آلمان قدمت زیادی در تولید دمنده های هوا دارد. با تولید های جدید و نوآورانه در صنعت کمپرسور ها توانست پیشرفت زیادی در این زمینه در دنیا ایجاد کند. در طول دهه ها این شرکت واحد هایی را توسعه داده است. با انجام این کار، آن ها تخصص هایی را به دست آورده اند که استاندارد هایی رادر سر تا سر جهان تعیین می کنند. این امر در بهبود بهره وری انرژی، هزینه های پایین چرخه عمر و اجزای توسعه یافته خاص منعکس می شود.

معرفی محصولا هواده aerzen آلمان
محصولات بلوئر

فناوری های نوآورانه شرکت aerzen

کپرسور لوب دوار یکی از نوآورانه ترین راه حل ها در فناوری کمپرسور و یکی از کارآمد ترین ماشین ها در محدوده کنترل وسیع است. این تنها واحد ارائه شده در جهان است که مزایای فناوری دمنده و کپرسور را در یک واحد ارائه می کند. همچنین برای ایجاد فشار مثبت و منفی و صرفه جویی تا 15 درصد ساخته شده است. آخرین نسل فناوری هواده aerzen، یک اصل جدید را برای فشرده سازی ابداع کرده است. این کمپرسور می تواند فشار های بالاتر تا حدود 1500 میلی بار را تحمل کند. دستگاه های ساخته شده این شرکت در دما های بالا قادر به فعالیت هستند. این کمپرسور ها و بلوئر ها را می توان برای طیف وسیعی از کاربرد های صنعتی استفاده کرد. نمایندگی ایرانی aerzen این کمپرسور ها را عرضه می کنند. به طور مثال از آن ها در این صنایع می توان بهره برد:

  • تصفیه خانه های صنعتی
  • حوضچه های فاضلاب
  • صنایع سرامیک و کاشی
  • صنایع خودرو سازی
  • صنایع تولید اسید
  • پتروشیمی و نفت و گاز
فناوری های نوآورانه شرکت aerzen
برند aerzen

خرید بلوئر های با کیفیت از رادوکو، نمایندگی aerzen

در صنایع مختلف می توان از کمپرسور ها و بلوئر ها در مدل های مختلف استفاده کرد. خرید این کمپرسور ها از برند های معتبر باعث می شود تا محصولی با کیفیت و قابل اطمینان را خریداری کنید. رادوکو نمایندگی aerzen در ایران، با ارائه مدل های مختلف این بلوئر ها می تواند در خریدی مطمئن به شما کمک کند. با خرید از رادوکو می توانید از پشتیبانی ها و گارانتی نیز بهره مند شوید. برای خرید کافی است از طریق سایت اقدام کنید یا با شماره تماس با ما در ارتباط باشید.

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر‌گریتک

روتس بلوئر ارزن

مقالات مرتبط:

بررسی روتس بلوئر مارک لانگ تک

خرید روتس بلوئر ارزان: چند نکته مهم که باید قبل از خرید بدانید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.