رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

هواده ارزن و ویژگی های بی نظیرش

هواده ارزن

کمپانی بزرگ ارزن (Aerzen) اولین تولید کننده بلوئر های باکیفیت و دارای استاندارد های معتبر جهانی، در اروپاست. این شرکت بزرگ آلمانی تولید کننده محصولاتی همچون بلوئرهای جابجایی مثبت، کمپرسورهای پیستونی دوار، کمپرسورهای اسکرو، بلوئر های توربو و کنتورهای گاز و… است که به تمام کشورهای دنیا محصولاتش را عرضه می کند. هواده ارزن دارای گواهی تضمین کیفیت برتر و گواهی DIN EN ISO 9001 است.

هواده ارزن و ویژگی های بی نظیرش

بلوئر آلمانی ارزن نوعی از بلوئرهای روتس جابجایی مثبت است که ساختار منحصر به فرد آن از دو روتور سه پره به صورت متقارن تشکیل می شود. بلوئر AERZEN را می توان به عنوان پمپ وکیوم و هم به عنوان پمپ دمنده با توان و ظرفیت بالا در صنایع مختلف به کار گرفت.

قدرت ایجاد فشار بی نظیر

هواده ارزن قادر است فشار مثبت را تا 1000 میلی بار و فشار منفی را تا 500- میلی بار ایجاد کند. بلوئر هوادهی ارزن همانطور که پیشتر اشاره کردیم دارای استانداردهای کیفی بسیار عالی، طراحی فشرده و راندمان کاری بالا و متناسب با نیاز های متغیر و به روز مشتریان است.

راندمان کاری بالا و طول عمر بسیار طولانی

راندمان مکانیکی  هواده ارزن بسیار بالا بوده و مکانیزم کاری آن طوری طراحی شده اند که گاز های خروجی آن عاری از هرگونه روغن باشد. روتورها در این نوع بلوئر به صورت متقارن بوده و حرکتی چرخشی و بر خلاف یکدیگر دارند. این عملکرد باعث ایجاد فشار مکش و جهش از دو سمت مخالف هم می شود. بیشترین استفاده ازاین نوع بلوئر  در جهت تامین دبی و ایجاد فشار بالا در سیستم است.

حداکثر توان تولید دبی تا 65 هزار مترمکعب!

حداکثر توان هوادهی، هواده ارزنAerzen ، بین 30 تا 65000 متر مکعب بر ساعت و نهایت توان تولید فشار آن 1000 میلی بار و بالاترین حد خلاء تولید شده توسط این بلوئر 500- میلی بار بر ساعت است .بلوئر هوا ارزن در دو فرم عمودی و افقی برای اتصالات ورودی و خروجی به کار برده می شود.

یاتاقان های ضد اصطکاک راز عمر طولانی

داخل پمپ برند ارزن یاتاقان های ضد اصطکاکی تعبیه شده که روتور ها روی آن سوار می شوند و با وجود بکارگیری چنین قطعاتی عمر این دستگاه به طور چشمگیری از نمونه های دیگر بالاتر است.

بلوئر ساخت شرکت Aerzen
بلوئر ساخت شرکت Aerzen

مزایای استفاده از هواده ارزن

1-ساخت کشور آلمان و تکنولوژی ساخت بسیار سطح بالا

2-سایز متغیر ورودی و خروجی

3-قابلیت اتصال لوله های ورودی و خروجی به حالت افقی و عمودی

4-طراحی شده برای استفاده های طولانی مدت و سنگین و پیوسته بدون افت توان

5-کارکرد و نصب آسان

6-صدای بسیار پایین هنگام فعالیت چیزی حدود 6 تا 8 دسی بل

هواده ارزن در چه صنایعی به کار برده می شود؟

هواده ارزن به عنوان دستگاهی صنعتی در صنایع مختلف به کار برده می شود از جمله: صنایع پرورش ماهی، صنعت اسید سازی، سیستم های انتقال مواد، صنایع خودرو سازی صنایع نفت و گاز کارخانجات سیمان و گچ کارخانجات کاغذ و چوب و صنایع ریسندگی و بافندگی و همچنین در ماشین های سم پاشی، استخر های آبکاری، حوضچه های آب و فاضلاب، تهویه هوا در تونل ها و معادن.

نوعی بلوئر هوادهی
نوعی بلوئر هوادهی

 چطور و از کجا  هواده ارزن بخریم؟

هواده ارزن با توجه به آن که یک دستگاه صنعتی است معمولا آن را می توان از بازار مربوط به دستگاه های صنعتی خریداری نمود. همچنین امکان خرید از سایت های عرضه کننده و وارد کننده این دستگاه به صورت مستقیم وجود دارد. شرکت رادوکو از شرکت های بزرگ وارد کننده و عرضه کننده دستگاه های بلوئرارزن و بسیاری از دستگاه های صنعتی و کشاورزی دیگر است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت این شرکت علاوه بر کسب اطلاعات در خصوص محصولات مورد نظرتان نسبت به ارتباط و خرید محصولات این کمپانی اقدام فرمایید.

ساختار بیرونی بلوئر
ساختار بیرونی بلوئر

جمع بندی

هواده ارزن ساخت شرکت آلمانی ارزن و از بهترین و باکیفیت ترین بلوئرهای هوا موجود در بازار ایران است که با کیفیت ساخت بالا و ویژگی های منحصر به فرد توانسته در بازار فروش  این محصولات در رتبه پرفروش ترین ها قرار بگیرد. برخورداری از توان بالا و عمر طولانی این دستگاه را برای استفاده های طولانی و مداوم کارآمد می سازد. ممنون که تاپایان این نوشتار با ما همراه بودید امیدواریم از مطالعه این نوشتار استفاده کافی را برده باشید.

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر روبوسکی

روتس بلوئر تراندین

مقالات مرتبط:

نکات مهمی که در مورد بلوئر باید بدانید

لیست قیمت بلوئر و نحوه انتخاب صحیح آن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.