رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

بررسی دمنده مارک لانگ تک

دمنده لانگ تک

امروزه روتس بلوئر ها را می توان در کاربردها مختلف و کیفیت ها متفاوتی در بازار یافت. آن ها دارای ظرفیت بالایی در هوادهی بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. دمنده لانگ تک ، از جمله دستگاه هایی است که دارای استهلاک پایین می باشد. از سویی دیگر، به دلیل خشک بودن هوای خارج شده، در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. به ویژه در مکان هایی همچون بیمارستان ها که نیاز به هوایی عاری از آلودگی و روغن دارند.

ساختار دمنده Longtech

این نوع از بلوئرها که دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند، به طور معمول با بدنه از جنس چدن ساخته شده اند. آن ها دارای روتور یا مدل ها مختلفی از پره هستند که در مقاصد خاص مورد استفاده قرار می گیرند. دراين دستگاه پره ها بر روی یاتاقان نصب می شوند که بدون اصطکاک هستند.

از سویی دیگر، یاتاقان ها نیز روی هدپلیت واقع می شوند که اغلب بیشتر وزن دستگاه را شامل می شوند. این در حالی است که پره ها درون سیلندر، از طریق این صفحات، ثابت می شوند و می توانند به عنوان محفظه پره ها عمل کنند. در این دستگاه، برای ورودی و خروجی هوا یا گاز نیز محل هایی تعبیه شده است. می توان بر اساس کاربری مورد نظر، اتصالات مربوط به ورودی و خروجی دستگاه را تغییر داد. در نوع افقی دمنده لانگ تک، اتصالات را در بخش پایین و بالا بلوئر نصب می کنند.

هنگامی که این اتصالات در بخش کناری دستگاه واقع شوند، نوع عمودی بلوئر Longtech، شکل می گیرد. این نکته را باید افزود که این تغییرات در طراحی اتصالات ورودی و خروجی بلوئر، در نوع هوا و گازی که وارد و یا خارج می شود، تاثیری ندارند. ان تنها در هنگام نصب دستگاه، نقش خواهد داشت.

کیفیت بالا دمنده برند لانگ تک
کیفیت بالا دمنده برند لانگ تک

عملکرد دمنده لانگ تک

در میان انواع بلوئرهایی که با راندمان کاری بالا در بازار داخلی ارائه می شوند، دمنده لانگ تک، دارای بالاترین کیفیت است. این نوع از دستگاه، با حرکت چرخشی روتورها سه لوب کار می کنند. آن ها از طریق هواساز بلوئر، هوا را مکش می کنند.هنگامی که فشار هوا، به وسیله سایلنسر بخش خروجی بلوئر افزایش می یابد، هوا به سیستم کاری وارد می شود. این دستگاه قدرتمند برند لانگ تک، قادر است تا حدود بیست و یک هزار متر مکعب بر ساعت، دبی لازم را تامین کند.ضمن آن که در مقایسه با نمونه ها اروپایی، اين دستگاه، همراه با شاسی فابریک دستگاه ارائه می شود که این مزیت را خواهد داشت که مطابق با استانداردها شرکت سازنده باشد. همچنین می توان متناسب با فشار مورد نیاز، توان الکتروموتور را نیز انتخاب نمود. این باعث می شود که با افزایش فشار، توان الکتروموتور نیز ارتقاء یابد.

مزیت ها دمنده Longtech

از جمله مزیت هایی که می توان در این دستگاه برند Longtech به آن اشاره نمود این است که این بلوئر را می توان به صورت اشکال 2 و یا 3 لوب تهیه نمود. این دستگاه، در مقایسه با انواع مشابه، دارای دور پایین بوده و همین امر باعث ماندگاری و دوام بالا آن می شود.

تنظیم و کنترل فشار با روتس بلوئر Longtech
تنظیم و کنترل فشار با بلوئر

کاربری دمنده لانگ تک، به شکل مکنده و دمنده بوده و به سادگی می توان فشار نهایی را تا یکصد میلی بار رساند. همچنین به جهت قابلیت کنترل فشار هوا و حجم تولید شده، کاربرد بالایی داشته و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت باید متذکر شد که هوا خروجی آن نیز خشک بوده که کاربردها خاصی را برای آن فراهم می کند.

کاربرد دمنده لانگ تک

از جمله کاربردها این دستگاه می توان به انتقال پنوماتیک پودرها و مواد اشاره نمود. همچنین در تامین هوا کوره سوخت موثر بوده و می تواند در تامین هوا لازم در احتراق ماشین هایی با حجم زیاد، نقش داشته باشد.

استفاده از بلوئر لانگ تک در صنایع
استفاده از بلوئر در صنایع

از دمنده لانگ تک در پتروشیمی و جهت انتقال گازها استفاده می شود. همچنین، مورد مصرف در سیلو، صنایع نساجی، صنایع نفت و گاز و معادن داشته و کاربرد اساسی در کارخانه ها تولید سیمان، گچ یا آرد را دارد. می توانید این دستگاه کارآمد را از رادوکو تهیه کنید.

 

محصولات مرتبط:

روتس بلوئر شوفو

روتس بلوئر ارزن

مقالات مرتبط:

معرفی انواع بلوئر هوا

لیست قیمت بلوئر و نحوه انتخاب صحیح آن

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.