رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

اطلاعات مهم و ضروری درباره انواع موتور گیربکس صنعتی

اطلاعات مهم و ضروری درباره انواع موتور گیربکس صنعتی

تعریف اجمالی از موتورگیربکس صنعتی

همانطور که می دانید موتور گیربکس صنعتی همان جعبه دنده است که برای منتقل کردن قدرت بین موتورها کاربرد و کارایی دارد. در نظر داشته باشید که انواع موتور گیربکس صنعتی در سراسر فروشگاه و سایت های معتبر وجود دارد

که با کیفیت و جنس عال در اختیار مشتریان و کاربران قرار داده می شود. از آنجایی که کاربرد همه موتور گیربکس های صنعتی یکسان است و باع تغییر دوران و سرعت می شود، این کارایی و وظیفه در جعبه دنده ها، هیچ خللی در روند کار این دستگاه وارد نمی کند.

از طرفی لازم به ذکر است که انواع موتور گیربکس صنعتی، با توجه به نحوه عملکرد به دو یا سه دسته تقسیم بندی می شوند که بایستی در حین خرید این نوع محصول به قالب جعبه دنده ها توجه نمائید.

در آخر اینکه انواع موتور گیربکس صنعتی با گیربکس های معمولی خیلی فرق دارد و توان یا سرعت آن ها با یکدیگر کاملا متفاوت است پس در حین خرید این نوع دستگاه، به نکات مهم و ضروری درباره جعبه دنده، دقت کنید.

نمونه ایی از یک موتور گیربکس در صنعت

نمونه ایی از یک موتور گیربکس در صنعت

با انوع موتور گیربکس صنعتی آشنا شوید

اگر در صنایع به موتورهای گیربکس صنعتی یا همان جعبه دنده توجه کنید، مشاده خواهید کرد که این نوع محصول یا دستگاه انواع زیادی دارد که در ادامه این بحث به آن ها می پردازیم :

  • موتور گیربکس صنعتی مدل هلیکال

یکی از انواع موتور گیربکس صنعتی، به موتور گیربکس یا جعبه دنده هلیکال تعلق می گیرد که اغلب افراد این نوع دستگاه را با نام شافت مستقیم می شناسند. ا

ز طرفی در نظر داشته باشید که این مدل از جعبه دنده، می تواند مستقیم بر چرخ دنده ها نیرو وارد کنند و در ساختار آن ها تاثیر به سزایی داشته باشند.

البته انواع موتور گیربکس صنعتی از جمله هلیکال، در ابعاد و سایزهای متفاوتی در سراسر فروشگاه و سایت های معتبر در اختیار مشتریان و کاربران قرار داده می شود که توان خروجی و ورودی آن ها اغلب بین 0.35 تا 55 کیلو وات است.

نمونه ایی از گیربکس صنعتی مدل هلیکال یا شافت مستقیم

نمونه ایی از گیربکس صنعتی مدل هلیکال یا شافت مستقیم

  • موتور گیربکس صنعتی مدل خورشیدی

لازم به ذکر است که با کمک انواع موتور گیربکس صنعتی به خصوص، جعبه دنده مدل خورشیدی می توان در دور و توان های بسیار بالا، عملکرد گیربکس ها را به نمایش گذاشت.

از طرفی دقت کنید که موتور گیربکس صنعتی خورشیدی را در فضا و مکان هایی که راندمان و محدوده زیادی وجود دارد، مورد استفاده قرار می دهند.

 

  • موتور گیربکس صنعتی مدل کتابی

اسم و نام دیگر انواع موتور گیربکس صنعتی مدل کتابی، NMRV است که از لحاظ ساختار به موتور گیربکس های صنعتی مدل حلزونی خیلی شباهت دارد و در سایز و ابعاد استاندارد و یکسان، در سراسر فروشگاه و مغازه های شهر در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

البته ضروری است که بدانید مدل کتابی از انواع موتور گیربکس صنعتی، در تیپ و شافت های استاندارد بهترین عملکرد را به نمایش می گذارند.

نمونه ای از یک موتور گیربکس صنعتی با مدل کتابی

نمونه ای از یک موتور گیربکس صنعتی با مدل کتابی

  • موتور گیربکس صنعتی مدل حلزونی

در صنایع های بزرگ، از موتور گیربکس صنعتی مدل حلزونی نسبت به مدل های دیگر بیش تر مورد استفاده قرار می دهند زیرا مدل حلزونی، بر خلاف انواع موتور گیربکس صنعتی مدل شافت مستقیم یا همان هلیکال

از دنده یا تیغ های موازی طراحی و تولید شده‌‌اند که این نوع چرخ دنده ها به صورت دایره‌ای در بین دنده ها مستقر شده‌اند و بهترین عملکرد را به نمایش می گذارند.

نمونه ایی از یک موتور گیربکس صنعتی با مدل حلزونی

نمونه ایی از یک موتور گیربکس صنعتی با مدل حلزونی

جمع بندی نهایی

موتور گیربکس های صنعتی یک نوع دستگاه و ابزاری هستند که برای منتقل کردن انرژی یا توان مکانیکی به منبع با توان های بالا، بسیار کاربرد و کارساز بوده و انواع موتور گیربکس صنعتی در سراسر فروشگاه و سایت های معتبر کشور، به فروش می رسد

که کارایی هر یک از این موتور گیبرکس های صنعتی، با موتورهای دیگر خیلی تفاوت دارد پس در حین خرید هر یک از  مدل های زیر این دستگاه ها، به نحوه عملکرد و کارایی آن ها توجه نمائید.

در آخر اینکه دقت کنید، انواع موتور گیربکس صنعتی عبارتند از:  مدل کتابی، مدل حلزونی، مدل شافت مستقیم و مدل خورشیدی است.

 

محصولات مرتبط:

دیزل ژنراتور

موتور برق

الکتروموتور ضد انفجار

 

مقالات مرتبط:

توضیح اجمالی از دیزل ژنراتور ریکاردو

گیربکس صنعتی چه مشخسات و ویژیگی هایی دارد

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.