رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

مزایا و معایب دیزل ژنراتور ریکاردو

58

موتور دیزل ژنراتور ریکاردو در کشور چین ساخت و تولید می شوند ( جز گرید بی کیفیت چین می باشد ) که شرکت Fe POWER ترکیه کوپله و شاسی می شوند، در این مقاله مزایا و معایب دیزل ژنراتور ریکاردو و تجربه خریداران این دستگاه برای اطلاع شما عزیزان درج گردیده است.

دیزل ژنراتور ریکاردو که در کشور ترکیه شرکت شرکت Fe POWER کوپله می شوند با موتور های ضعیف چینی ( ناشناخته ) و ژنراتور های ضعیف چینی با رنگ نارنجی تولید و عرضه میگردند که متاسفانه در ایران به اسم تولید ترکیه به فروش می رسند اما این طور می توان گفت که این دیزل ژنراتور ها فقط در ترکیه کوپله می شوند ( تماما موتور و ژنراتور چینی درجه 3 می باشند ) که در بعضی از موارد مشاهده گردیده که به اسم موتور شانگهای به مشتریان و مصرف کنندگان معرفی می گردند.

تعمیر دیزل ژنراتور ریکاردو

 

تعمیر دیزل ژنراتور ریکاردو

قیمت خرید دیزل ژنراتور ریکاردو

قیمت دیزل ژنراتور ریکاردو معمولا با توجه به توان آن متغیر می باشد که معمولا با توجه به کیفیت پایین این دیزل ژنراتور قیمت آن نسبت به برند های معروف موجود در بازار پایین تر می باشد که همین قیمت پایین و گمراه کننده باعث شده که مشتری کیفیت را فدای قیمت نماید.

تجربه نشان داده است که با توجه به کیفیت پائین و قیمت ارزان این نوع از دیزل ژنراتور اصلا گزینه مناسبی برای خرید نمی باشد.

مزایا و معایب دیزل ژنراتور ریکاردو

ضروری است که بدانید دیزل ژنراتور ریکاردو از مزایا و معایب برخوردار است که در ادامه این بحث به مزایا و معایب دیزل ژنراتور ریکاردو می پردازیم :

  • مزیت اصلی این نوع محصول را می توان قیمت ارزان آن اشاره کرد

ترک کارتر روغن ریکاردو

 

ترک خوردن کارتر روغن دیزل ژنراتور ریکاردو

معایب دیزل ژنراتور ریکاردو

  • معایب این نوع دستگاه می توان به ضعیف بودن موتور اشاره کرد.

اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این نوع دیزل ژنراتور، موتور ضعیفی دارد و قدرت موتور در این دیزل ژنراتور ریکاردو، نسبت به دیزل های دیگر خیلی کم است.

  • استفاده کردن از ژنراتور ضعیف

یکی دیگر از معایب دیزل ژنراتور ریکاردو، می توان به استفاده کردن از ژنراتور ضعیف اشاره کرد یعنی در این دستگاه ژنراتورهای ضعیف عملکرد خود را به نمایش می گذارند و با برند های ناشناخته در صنایع ها عمل می کنند.

  • بکار بردن از لوازم بی کیفیت در ساخت

دیزل ژنراتور با برند ریکاردو، برای عمل کردن از تجهیزات و لوازم خیلی پایین و کیفیت کم، استفاده می کنند که این نقص دیزل ژنراتور ریکاردو روی نحوه عملکرد دستگاه تاثیر به سزایی دارد.

  • یکی دیگر از معایب دیزل ژنراتور، نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است.( مصرف کننده های این دیزل ژنراتور اعلام کرده اند که خدمات پس از فروش و گارانتی نامعتبر و در دسترس نبودن لوازم یدکی این دیزل ژنراتور ها یکی از معایب بزرگ این نوع دیزل ژنراتور می باشد )

در حین خرید این نوع محصول به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه نمائید زیرا در اغلب محصول و دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند و اغلب شرکت و کمپانی های سود جو، برای جلب توجه مشتریان و کاربران، این مورد را به مشتریان بازگو نمی کنند و این گزینه جزو مزایای مهم دیزل ژنراتور ریکاردو به شمار می آید.

  • نبود لوازم یدکی و نداشتن خدمات پس از فروش ( با توجه به تجربه برخی از خریداران این دیزل ژنراتور این دستگاه بسیار ضعیف می باشد که در چندین ماه کار کردن موتور آن دچار مشکل می شود و برای تهیه لوازم یدکی حتما به مشکل خواهید خورد )

ریکاردو چینی

 

استفاده از چسب برق مشکی برای نشان دادن لوگو بر روی کانوپی

جمع بندی نهایی

اگر در نظر داشته باشید که با دیزل ژنراتور ریکاردو می توان دستگاه را با صدای خیلی کم، ماندگاری بالا، تعیمر و تعویض خیلی راحت و آسان در اختیار داشته باشید کاملا در اشتباه هستید. در نظر داشته باشید که در ابتدای خرید این محصول به مزایا و معایب دیزل ژنراتور ریکاردو توجه کنید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

محصولات مرتبط:

دیزل ژنراتور جن پاور

دیزل ژنراتور کامینز

 

مقالات مرتبط:

نحوه کار دیزل ژنراتور چگونه است؟

سیم پیچی دینام و سیم پیچی الکتروموتور

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.