رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

نمایندگی موتور برق در ایران

موتور برق بنزینی

موتورهای برقی وسایلی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. به عبارت ساده، وسایلی هستند که از نیروی الکتریکی برای تولید نیروی محرکه استفاده می کنند. موتورهای الکتریکی نه تنها وسیله ای ساده و کارآمد برای تولید سطوح بالای خروجی انرژي هستند، بلکه کوچک کردن آن موتورها نیز آسان است و می توانند در ماشین آلات و تجهیزات دیگر ادغام شوند. در نتیجه، آنها طیف گسترده ای از کاربردها از جنبه ی صنعتی و همچنین در زندگی روزمره را برای ما دارند. بسیار مهم است پس از شناخت کامل موتور برق، نمایندگی موتور برق در ایران را هم بشناسید.

موتور برق چیست؟ نحوه عملکرد آن به چه صورت است؟

موتور برق دستگاهی می باشد که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین، گازوئیل یا گاز را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. موتورهای برقی می توانند از منابع جریان مستقیم مانند باتری ها یا یکسو کننده ها یا منابع جریان متناوب مانند شبکه برق، اینورترها یا ژنراتورهای الکتریکی تغذیه شوند. موتورهای الکتریکی احتمال زیادی دارد بر اساس ملاحظاتی مانند نوع منبع نیرو، ساختار، کاربرد و نوع خروجی حرکت طبقه بندی شوند. آنها می توانند با منبع جریان مستقیم یا متناوب تغذیه شوند، برس دار یا بدون جاروبک، تک فاز، دو فاز یا سه فاز و ممکن است با هوا یا مایع خنک شوند. انواع مختلف موتور برق را می توانید در سایت رادوکو، نمایندگی موتور برق ایران پیدا کنید.

موتورهای استاندارد قدرت مکانیکی مناسبی را برای مصارف صنعتی فراهم می کنند. بزرگترین آنها برای پیش بردن کشتی، فشرده سازی خط لوله و کاربردهای ذخیره سازی پمپی با خروجی بیش از 100 مگاوات استفاده می شود. کاربرد موتور برق ها عبارتند از فن های صنعتی، دمنده ها و پمپ ها، ماشین ابزار، لوازم خانگی، ابزار برقی، وسایل نقلیه و دیسک درایو. موتورهای کوچک در ساعت های دیجیتال استفاده می شوند. در کاربردهای خاص، مانند ترمز احیا کننده با موتورهای کششی، موتورهای الکتریکی را می توان به صورت معکوس به عنوان ژنراتور برای بازیابی انرژی استفاده کرد که در غیر این صورت به احتمال زیاد به عنوان گرما و اصطکاک از بین برود.

موتورهای الکتریکی نیروی خطی یا چرخشی (گشتاور) که برای به حرکت درآوردن برخی مکانیسم های خارجی مانند فن یا آسانسور تولید می کنند. یک موتور الکتریکی به طور کلی برای چرخش مداوم یا برای حرکت خطی در فاصله قابل توجهی نسبت به اندازه آن طراحی شده است. باید توجه داشته باشید موتور برق اصل را از نمایندگی موتور برق خریداری نمایید.

موتور برق و نحوه عملکرد آن
موتور برق و نحوه عملکرد آن

مزایای موتورهای برقی

در نمایندگی موتور برق به مزایای موتورها دقت کنید و آنها را با هم مقایسه کنید. مزایای موتورهای برقی که به شرح زیر می باشد :

  • هزینه اصلی موتورهای الکتریکی در مقایسه با موتورهای سوخت فسیلی کمتر و با این حال رتبه HP هر دو یکسان است.
  • موتورهای الکتریکی دارای قطعات متحرک هستند، از این رو طول عمر موتورهای الکتریکی بیشتر است.
  • ظرفیت موتورهای الکتریکی در صورت نگهداری صحیح به ۳۰۰۰۰ ساعت می رسد.
  • موتورهای الکتریکی بسیار کارآمد هستند و کنترل خودکار امکان توقف و استارت خودکار را فراهم می کند.
  • دوست دار محیط زیست هستند زیرا آلاینده ها را آزاد نمی کنند.
موتور برقی کیفی
موتور برقی کیفی

در نمایندگی موتور برق، برای خرید چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

  • ولتاژ:

    آیا دسترسی به پریز دیواری وجود دارد یا به محصولی که بتواند با باتری کار کند نیاز داریم؟ اگر یک پریز دیواری در دسترس باشد، استاندارد ولتاژ می تواند 230VAC یا برای مصارف صنعتی بیشتر باشد.

  • فرکانس:

    موتورها برای محصولاتی که در داخل آمریکا کار می کنند با فرکانس 60 هرتز کار می کنند، اما برای همه ی محصولات در خارج از ایالات متحده، باید گزینه 50 هرتز را در نظر گرفت.

  • سرعت:

    آیا محدوده سرعتی وجود دارد که موتور باید در آن کار کند؟ اگر سرعت های دقیق را نتوان تنظیم کرد، ممکن است به بهبود کنترل موتور نیاز داشته باشیم.

  • گشتاور:

    چه مقدار گشتاور راه اندازی برای یک برنامه مورد نیاز است؟ آیا گشتاور مورد نیاز موتور در طول دوره کارکرد موتور تغییر می کند؟ بدترین سناریو مقدار گشتاور یک برنامه باید در نظر گرفته شود.

  • قدرت:

    هنگام ارائه مشخصات، باید مشخص شود که آیا موتور با حداکثر توان کار می کند یا خیر. این ویژگی و بقیه موارد ذکر شده را باید در نمایندگی موتور برق کاملا بررسی کنید و در مورد هر یک از این ویژگی ها از فروشنده کمک بخواهید.

  • چرخه وظیفه:

    موتورهایی که به صورت ناپیوسته کار می کنند گاهی اوقات می توانند از موتورهای کوچک با گشتاور و سرعت یکسان استفاده کنند اما به طور مداوم کار کنند.

تمامی ویژگی های حساس موتور برق در زمان انتخاب آن را از طریق نمایندگی موتور برق در ایران بررسی کنید.

چه موتور برقی برای کسب و کار شما مناسب تر است؟

اگر به دنبال موتور برق مناسب برای باغ و ویلا یا موتور برق خانگی می گردید، نیاز شما برای تامین انرژی پمپ آب و کفکش، تلویزیون، روشنایی و خنک کننده ها میباشد که در حدود ۱۵ تا ۲۵ آمپر می‌باشد. در نمایندگی موتور برق باید تصمیم بگیرید چه نوع موتور برقی می خواهید؟ موتوربرق استارتی میخواهید که توسط فرد روشن شود یا اینکه موتور برق اتوماتیک که بصورت اتوماتیک روشن و خاموش شود، طبیعی است هر دو نیاز شما را برطرف میکند.

درصورتی که موتور برق برای بیمارستان ها، بانک ها و مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، سرورها، کارگاهی و یا مصارف اضطراری نیاز دارید باید حتما موتوربرق اتوماتیک بخرید که قابلیت AVR اتوماتیک نیز داشته باشد.

در رادوکو می توانید قیمت موتور برق را مشاهده کرده و انواع مختلف آنها را بررسی کنید. رادوکو سایت نمایندگی موتور برق معتبر ایرانی است که انواع مختلف موتور برق را دارد.

موتور برق بی صدا
موتور برق بی صدا

هیوندای، معروف ترین مارک موتور برق در ایران

هیوندای یکی از قوی ترین شرکت ها در صنایع مختلف از جمله تولید موتور برق هیوندای است که پس از ۶۰ سال قادر به ارائه محصولات متنوع خود در بازارهای جهانی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد که باعث رضایت مشتری شده است.

استفاده از مدرن ترین فناوری روز دنیا و رعایت بالاترین سطح استانداردهای تولید بین المللی و اعمال بازخورد مشتری در تولید و شناسایی نیازهای مشتری در سراسر جهان از مزیت های رقابتی هیوندای است. موتور برق اصل هیوندای را تنها از نمایندگی موتور برق معتبر خریداری کنید. از طرف دیگر هیواندای مزایای دیگری چون کنترل مستمر و بهبود کیفیت و ایجاد تنوع بی نظیر در محصولات و خدمات پس از فروش گسترده و پاسخ بی نظیر قیمت منطقی و رقابتی دارد که برند هیوندای را یکی از بهترین مارک های موتور برق هیوندای تبدیل کرده است.

بهترین مدل موتور برق برند هیوندای در نمایندگی موتور برق در ایران

  • موتور برق بنزینی هیوندای مدل HGPG-2010
  • موتور برق هیوندای مدل HG5370-PG
  • موتور برق هیوندای مدل HG5360-PG
  • موتور برق هیوندای مدل HG2010-PG کد wt-800
  • موتور برق هیوندای مدل HG5355-PG
موتور برق هیوندای
موتور برق هیوندای

کلام پایانی

موتورهای الکتریکی تقریباً هر جنبه ای از زندگی مدرن را تحت تأثیر قرار می دهند. یخچال ها، جاروبرقی ها، تهویه مطبوع، فن ها، هارد دیسک های کامپیوتر، شیشه های اتوماتیک ماشین و بسیاری از وسایل و دستگاه های دیگر همگی از موتورهای الکتریکی برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی مفید استفاده می کنند.

بسیار مهم است در زمان انتخاب موتور برق سراغ نمایندگی موتور برق در ایران بروید و موتور برق اصل خریداری نمایید. شما میتوانید انواع موتور برق ها به همراه لیست قیمت آنها را در سایت ما مشاهده کنید و با اطمینان کامل بهترین موتور برق ها را با معقول ترین قیمت سفارش دهید.

 

محصولات مرتبط:

موتور برق کوپ

موتور برق جیانگ دانگ

مقالات مرتبط:

چگونه می توان یک موتور برق دست دوم خوب خرید؟

چرا همه باید موتور برق خانگی بخرند؟

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.