رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

مشکلات رایج و تعمیر سیرکولاتور در رادوکو برترین شرکت قطعات صنعتی

تعمیر سیرکولاتور

هنگامی که در خانه خود از رادیاتور یا شوفاژ ها استفاده می کنید، ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر سیرکولاتور آن داشته باشید. برای گرم کردن خانه، پکیج های آبگرمکن نیاز دارند تا آب گرم را از طریق لوله کشی منتقل کنند. پمپ‌های سیرکولاتور به لوله ها متصل می شوند و در نتیجه بخشی از لوله کشی به حساب می آیند. آب گرم بدون کمک این پمپ ها هرگز به خروجی رادیاتور یا به وسایل دیگر نمی رسد. اگر برای گرم کردن آب در خانه مشکل دارید، وقت آن رسیده است که از خدمات تعمیر قطعات پمپ سیرکولاتور استفاده کنید.

 

نگاهی اجمالی به کارکرد سیرکولاتور

در اکثر خانه ها انواع مختلفی از پمپ های سیرکولاتور وجود دارد. این پمپ ها همیشه روشن هستند و دائما آب را از طریق لوله ها و آبگرمکن به گردش در می آورند. پمپ های ساده به دلیل فرسودگی مناسب نصب در جریان لوله کشی نیستند.

 در صورت استفاده از آن ها ممکن است در مدت کوتاهی نیاز به تعمیر داشته باشید، البته باید بدانید که هزینه تعمیر سیرکولاتور در رادوکو بسیار مناسب است. آب سرد برای رسیدن به وسایل منزل از جمله ماشین ظرفشویی نیاز به پمپ ندارد. آب سرد از طریق آبگرمکن به راحتی انتقال پیدا می کند. اما برای داشتن آب گرم اگر به روش آب سرد عمل کند ممکن است گرمای خود را از دست بدهد. بنابراین نیاز به یک پمپ چرخشی سیرکولاتور خواهد بود تا بدون اتلاف گرما و هدر دادن آب به همه شیرها در خانه برسد.

از آن جایی که عوامل زیادی در محاسبه مقدار صرفه جویی آب نقش دارند، اما مهم ترین آن ها قطر لوله ها است. لوله هایی که قطر بزرگ تری دارند حجم زیادی از آب را می توانند منتقل کنند در نتیجه نسبت به لوله های باریک، صرفه جویی بیشتری دارند. نکته مهم دیگر فاصله پکیج با شیر آب است. اگر فاصله آن با شیرهای آب کمتر باشد در نتیجه به پمپ های کمتری نیاز است و در هنگام تعمیر سیرکولاتور صرفه جویی بیشتر می شود.

 

هزینه تعمیر سیرکولاتور

هنگام انتخاب پمپ سیرکولاتور، باید انتخاب کنید که آیا یک سیستم کامل را ترجیح می دهید یا یک سیستم ساده. اگر لوله کش ها بتوانند به راحتی به سیستم لوله کشی شما دسترسی پیدا کنند، یک سیستم پمپ کامل بهترین انتخاب برای شماست. بعد از انتخاب سیستم شما باید برای کنترل کردن آن یک تایمر یا سنسور انتخاب کنید. سنسور ها به طور اتوماتیک دمای آب را کنترل می کنند.

پمپ های سیرکولاتور به چند دسته تقسیم می شوند؟

در اکثر سیستم های گرمایشی ساختمان های مسکونی، آب در سراسر سیستم با استفاده از یک یا چند پمپ به گردش در می آید. برای تعمیر سیرکولاتور، لوله کش یا کارشناس باید اطلاع داشته باشد که پمپ از کدام دسته است. دو نوع پمپ سیرکولاتور وجود دارد، مکش از انتها و خطی.

پمپ مکش از ته

در این نوع پمپ ها آب وارد پروانه می شود. پروانه می چرخد و آن را به محفظه حلزونی هدایت می کند. موج شکن آب را از محفظه حلزونی تخلیه می کند. این نوع چون سنگین است برای نصب آن را روی شاسی قرار می دهند.

پمپ خطی

جریان آب در این نوع تغییر نمی کند و چون به صورت یک مدار نصب می شوند به آن ها خطی گفته می شود.

در صورت وجود صدا و آب دادن عیب یابی پمپ سیرکولاتور ضروری است

در صورتی که از آبگرمکن صداهای عجیب شنیدید، می تواند نشانه ی این باشد که پمپ سیرکولاتور کار نمی کند. برای این کار می توانید با متخصص های ما در شرکت رادوکو تماس بگیرید. مطمئن شوید که قبل از رسیدن فصل سرد و زمستان پمپ شما به خوبی کار کند. در این صورت باید از خدمات تعمیر سیرکولاتور چرخشی استفاده کنید. در چند صورت متوجه آب دادن پمپ می شوید که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

  • افزایش مصرف برق و آب
  • فشار آب کاهش می یابد
  • هنگام خروج آب از شیر حباب به وجود می آید

پمپ آسیب دیده

پمپ آسیب دیده

تعمیر سیرکولاتور و اطلاع از قیمت

اگر سیرکولاتور شما کار نمی کند، دو راه دارید. آن را تعمیر کنید یا این که یک پمپ جدید بخرید. تنها در صورتی پیشنهاد می شود یک پمپ جدید بخرید که از نوع قدیمی آن استفاده کنید. در این صورت باید آن را با یک پمپ برقی تعویض کنید. برای استفاده از خدمات می توانید با شرکت رادوکو تماس گرفته و از تعرفه های آن باخبر شوید.

 

محصولات مرتبط:

تعمیر پمپ‌سیرکولاتور

پمپ آب پنتاکس

مقالات مرتبط:

معرفی پمپ‌ سیرکولاتور و مزایای استفاده از آن

قیمت پمپ سیرکوله آب گرم

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.