رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

کاربرد پمپهای هواده چیست و چه مزایایی دارد؟

پمپهای هواده

یکی از پمپ هایی که امروزه در برند های متنوع و متعددی تولید و عرضه می گردد، پمپهای هواده نام دارد. گاهی ممکن است بسیاری از افراد سايد چنل ها را با نام های وکیوم سايد چنل و یا بلوئر ساید چنل نیز نام ببرند.

کاربرد پمپهای هواده چیست؟

حال لازم است بدانید که پمپهای هواده کاربرد های بسیار گوناگونی را در صنعت شامل می شوند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند.

  • تولید هوا

از اصلی ترین کاربرد های پمپهای هواده می توان به تولید هوا اشاره نمود. باید دقت داشت هوای تولید شده توسط این پمپ فشار بسیار بالایی را دارد و می تواند نیاز کاربران و مخاطبان خود را به طور کامل رفع نماید.

  • استفاده به عنوان پمپ وکیوم و یا پمپ کمپرسور

از دیگر کاربرد هایی که پمپهای هواده در بر دارد، استفاده از آن به عنوان پمپ وکیوم و یا پمپ کمپرسور است. افراد می توانند از این محصول فوق العاده برای دمندگی و یا مکندگی هوا نیز بهره مند گردند.

مکندگی هوا با استفاده از پمپهای هواده

اجزای تشکیل دهنده پمپهای هواده

همانطور که می دانید، بلوئر پمپهای هواده همانند دیگر محصولات از اجزای مشخصی تشکیل شده است که هر کدام از آن ها وظایف مخصوص به خود را دارا می باشند.

  • پروانه

از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده پمپهای هواده می توان به پروانه اشاره نمود. لازم است بدانید که این قطعه اغلب در برند های گوناگون از آلومینیوم تهیه می شود و بسیار مقاوم عمل می کند.

بسیاری از افراد ممکن است با عملکرد پروانه آشنا نباشند، به همین منظور باید بگوییم این قطعه می تواند به راحتی به سیال ها را جابجا نماید و فشار هوا را به خوبی ایجاد کند.

کاهش سوخت مصرفی در ازای استفاده از پمپهای هواده

  • هوزینگ از اجزای تشکیل دهنده پمپهای هواده

از دیگر قطعه هایی که در پمپهای هواده وجود دارد، هوزینگ می باشد. هوزینگ می تواند پروانه را به خوبی در خود جای دهد و از آن نگهداری نمایند.

  • الکتروموتور

از دیگر اجزایی که در این محصول وجود دارد، می توان الکتروموتور اشاره کرد. این قطعه می تواند در کم‌ترین زمان ممکن نیروی محرکی را ایجاد کند تا پروانه به کمک این نیرو به حرکت در آید و فشار هوا تولید گردد.

  • اگزوز از اجزای تشکیل دهنده پمپهای هواده

اگزوز از دیگر اجزای تشکیل دهند پمپهای هواده تلقی می شود. همانطور که می دانید اگزوز و یا همان لوله خروجی می تواند هوا را از این محصول خارج نماید و از خراب شدن آن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.

  • لوله ورودی

آخرین قطعه ای که در این قسمت می خواهیم برای تان شرح دهیم، لوله ها ورودی می باشد. اگر می خواهید با کاربرد لوله ورودی آشنا شوید، باید بدانید که سیال ها از طریق این قطعه وارد هوزینگ می شوند.

مزایای پمپهای هواده چیست؟

همانطور که می دانید، پمپهای هواده مزایای بسیاری را شامل می شوند که سبب خریداری بیش‌تر این محصول نیز می گردد.

  • کاهش سر و صدا

اولین مزیتی که پمپهای در بر دارند، کاهش سر و صدا است. این محصول به بهترین نحو به کارکرد خود می پردازد به گونه ای که به هیچ وجه آلودگی صوتی بسیاری را ایجاد نمی کند.

ساید چنل با حجم کم و حمل و نقل آسانسايد چنل با حجم کم و حمل و نقل آسان

  • حمل و نقل آسان

از دیگر ویژگی های مثبت پمپهای هواده، حمل و نقل آسان آن است. افراد می توانند این دستگاه را با کم ترین هزینه حمل و نقل کنند و به مکان های مد نظر شان هدایت نمایند.

از دلایلی که باعث می شود حمل آسان تلقی شود، کوچک و کم جا بودن آن است.

  • مقاومت بالا

باید توجه داشته باشید که پمپهای هواده می توانند در صورت استفاده درست و اصولی طول عمر و مقاومت بسیار بالایی را داشته باشد. شما با یک بار هزینه می توانید طی سال های متعددی از این محصول استفاده نمایید.

  • قیمت مقرون به صرفه

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت مقرون به صرفه است. این محصول در ازای کارکرد فوق العاده ای که دارد، قیمت بسیار مناسبی را نیز شامل حال خود می کند.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، سايد چنل ها از نمونه پمپ های هواده تلقی می شوند و می توانند نیاز مخاطبان خود را به خوبی برطرف سازند. افراد می توانند خرید این محصول را از مراکز و سایت های معتبر انجام دهند.

 

محصولات مرتبط:

بلوئر سايد چنل پالما 

بلوئر سايد چنل بوش

مقالات مرتبط:

مهم ترین نکاتی که هنگام خرید سايد چنل باید به آن توجه نمایید

آشنایی با پمپ هوادهی و خلاء با کاربرد گسترده در صنایع

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.