رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

گراندفوس | بهترین برند پمپ صنعتی در جهان

بهترین برند پمپ صنعتی

پمپ ها از یک خانواده بزرگ و گسترده تشکیل شده اند که برای انواع کاربردهای آب صنعتی نظیر تصفیه آب و فاضلاب و همچنین تامین آب ساخته می شوند. یکی از راه حل های پمپاژ آب که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است بهره‌ گیری از بهترین برند پمپ صنعتی است. برای انجام این گونه فعالیت ها، داشتن یک پمپ مناسب و استفاده از آن بسیار مهم بوده و یک پمپ خوب در این زمینه نقشی اساسی ایفا می کند. فرآیند انتخاب یک پمپ شایسته، امر چندان پیچیده‌ای نیست.

پمپ های شلنگی صنعتی

در پمپ های شلنگی صنعتی بر خلاف پمپ های دیافراگمی، لوب چرخشی و همچنین PC هیچ گونه قطعه متحرکی با محصول و کالا ارتباط و اتصال برقرار نمی کند و هیچ مهر و موم مکانیکی در ساختار آن وجود ندارد. محتویات به کار رفته در آن ها سیالاتی پمپاژ شده در شلنگ هستند که از عمری طولانی برخوردارند و همچنین از برقراری ارتباط بین اپراتور و مواد شیمیایی، لجن یا دوغاب ممانعت می کنند. برای حصول اطمینان از پایداری و دوام جریان سیال و همچنین نحوه کارکرد پمپ در کاربردهای سخت، شلنگ ها ماشین کاری می شوند.

پمپ توربین عمودی بهترین انتخاب برای چاه های عمیقپمپ توربین عمودی بهترین انتخاب برای چاه های عمیق

وضعیت جریان سیالات در بهترین برند پمپ صنعتی

نرخ جریان در پمپ های شلنگی تا ۱۰۸ متر مکعب در هر ساعت به ۱۶ بار می رسد. بهترین برند پمپ صنعتی این قابلیت و توانایی را دارد که تا ۸۰ درصد مواد جامد را در حالت معلق منتقل کنند.

لیستی از بهترین پمپ صنعتی و مزایا و کاربرد انواع پمپ صنعتی

  • پمپ های فرآیند ANSI:

پمپ های فرآیند ANSI نسبت به انواع پمپ های صنعتی، گزینه های مواد بیشتری دارد. از استاندارد ابعادی برخوردار است و این آپشن، شرایطی فراهم می کند تا طراحی، فونداسیون و لوله کشی قبل از گزینش تامین کنندگان پمپ کامل شود.

  • پمپ گریز از مرکز:

شاید بتوان عنوان بهترین پمپ صنعتی را به این نوع پمپ نسبت داد. این پمپ ها گزینه ای بسیار مناسب برای انتقال سیالات با ویسکوزیته پایین و دبی بالا است.

  • پمپ پیستونی:

پمپ پیستونی یک انتخاب برتر در انتقال سیالات و مایعات ساینده است.

  • پمپ های جریان محوری:

این نوع پمپ برای دست یافتن به دبی بسیار بالا با هد بسیار کم پیشنهاد می شود.

  • بوستر پمپ:

 این نوع پمپ شرایطی به وجود می آورد تا در فواصل طولانی فشار اضافی لازم جهت حرکت مایعات ایجاد گردد.

پمپ های محرک مغناطیسیپمپ های محرک مغناطیسی

گراندفوس یکی از قدیمی ترین و بهترین برند پمپ صنعتی

Grundfos در زمره یکی از قدیمی ترین تولید کننده های پمپ در سطح جهان است. این شرکت در سال ۱۹۴۵ توسط یک شخص دانمارکی به نام Poul Due Jensen افتتاح و راه اندازی شد. این شخص فعالیت خود را از زیرزمین خود شروع کرد. گراندفوس در قالب بهترین برند پمپ صنعتی به صورت گسترده و پررنگ در اکثر کشورهای جهان حضور و فعالیت دارد. از تولیدات این شرکت معروف و معتبر می توان به پمپ های آب و پمپ های گریز از مرکز اشاره کرد.

لوب پمپ بهترین انتخاب برای کاربردهای بهداشتیلوب پمپ بهترین انتخاب برای کاربردهای بهداشتی

گروه EBARA

این کمپانی بزرگ و قدیمی به خوبی توانسته است از زمان تاسیس یعنی از سال ۱۹۱۲، فعالیت خود را در زمینه فن ها و دمنده ها و مکش ها، صنعت ماشین آلات دقیق و همچنین کارخانه های محیطی گسترش داده است. سازنده پمپ در این کپمانی می گوید آرزو دارم به تولید کننده ای بزرگ در زمینه ماشین آلات صنعتی در مقیاس جهانی تبدیل شویم.

شلمبرگر محدود

این کمپانی توانسته است در میان محصولات مشابه خود، جایگاهی بالا کسب کند. Schlumberger در تگزاس آمریکا استقرار داشته و خدمات خود را به صنایع گاز و نفت ارائه می دهد. شلمبرگر به عنوان بهترین برند پمپ صنعتی معرفی گردیده است. این شرکت بر روی خصوصیات و ویژگی ها، حفاری، مداخله و تولید تمرکز دارد. پمپ های تولید شده توسط این شرکت در راستای پمپاژ مایع و گاز کاربرد دارند.

سخن پایانی

قطعا برای خرید یک محصول با کیفیت و درجه یک که برای کار شما مناسب و درخور نیاز شما باشد علاوه بر داشتن آگاهی و اطلاعات لازم، باید حتما از افراد متبحر و متخصص مشورت و راهنمایی بگیرید. اگر تصمیم گرفته اید پا در مسیر خرید پمپ بگذارید، بهتر است با کسب آگاهی های لازم و همچنین شناخت بهترین برند پمپ صنعتی، اقدام به خرید کنید.

خدمات مرتبط:

پمپ پنتاکس

پمپ طبقاتی

مقالات مرتبط:

پمپ صنعتی | قلب تپنده مدار های انتقال و جریان سیالات در صنایع مختلف

انواع پمپ صنعتی و کاربرد آن ها در صنعت

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.