رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

نکاتی که باید قبل از مراجعه به نمایندگی فروش پمپ هواده بدانید

فروش پمپ هواده

شما قبل از مراجعه به نمایندگی فروش پمپ هواده باید آشنایی کامل با این ابزار داشته باشید. ساید چنل ها روشی محبوب و مؤثر برای تولید حجم زیادی از هوای فشرده تمیز و خشک هستند. همچنین می توان از آنها برای ایجاد خلاء جزئی استفاده کرد. پمپ هواده هارا می توان به عنوان جابجایی مثبت، ماشین های چرخشی که برای حرکت هوا یا سایر گازها استفاده می شود، تعریف کرد. طراحی ساده آنها باعث کم هزینه بودن آنها می شود و پیکربندی غیر تماسی آنها به این معنی است که آنها هیچ قطعه سایشی ندارند بنابراین بسیار قابل اعتماد هستند.

البته شما باید از یک برند پرفروش پمپ هواده خرید کنید که جزئیات را رعایت می کند و طراحی به گونه ای است که یاتاقان ها خارج از محفظه تراکم قرار دارند، بنابراین از گرمای تولید شده در طول فشرده سازی محافظت می شوند. در نتیجه، تعمیر و نگهداری معمولاً به روغن کاری مجدد یاتاقان ها در هر 28000 ساعت زمان کار محدود می شود (معمولاً طی 10 تا 20 سال استفاده می شود).

سایدچنل ها در طیف وسیعی از اندازه ها از 50 متر مکعب در ساعت تا 3000 متر مکعب در ساعت موجود هستند. که معمولا پرفروش ساید چنل ها میان رده ها هستند. فشار تفاضلی که آنها تولید می کنند می تواند تا 1 بار باشد. دمنده ها با استفاده از روش های ریخته گری فشار بالا تولید می شوند و از وزن سبک آنها اطمینان می دهند. راه حل های سفارشی برای مطابقت با نیازهای مختلف کاربر در دسترس هستند. به عنوان مثال، آنها را می توان به عنوان شفت لخت، با ولتاژ موتور ویژه، پوشش های داخلی و عملیات سطح عرضه کرد.

موارد استفاده از دمنده کانال جانبی

از آنجایی که آنها قوی، قابل اعتماد و اقتصادی هستند، پمپ هواده هادر بسیاری از زمینه های کاربردی مورد استفاده قرار گرفته اند. معمولا برند های پرفروش ساید چنل در حوزه تهویه مطبوع فعال هستند. به عنوان مثال، آنها در استخراج دود، و همچنین خنک کننده و خشک کردن در بسیاری از صنایع مختلف استفاده می شود. آنها همچنین معمولاً برای راندن چاقوهای بادی استفاده می شوند که جریان هوای آرام و یکنواخت با شدت بالا را برای دمیدن مایع و/یا زباله از محصولات تولید می کنند. در بازیافت زباله، آنها می توانند مواد سبک تر را از مواد سنگین با دمیدن در یک خط فرآیند متفاوت جدا کنند.

فروش پمپ هواده 0.7 کیلو واتپمپ هواده 0.7 کیلو وات

فروش پمپ هواده  در تصفیه خانه‌های آب، آنها اغلب برای هوادهی آب با دمیدن هوا به داخل آن از طریق یک پخش کننده غشایی آمار بالایی دارد، که برای تنظیم اندازه حباب‌ها عمل می‌کند (هرچه حباب‌ها کوچکتر باشند، مقدار آبی که با آب در تماس است بیشتر می‌شود. هوا). فروش پمپ هواده در حوزه مهندسی شیمی و در مقیاس کوچکتر در کاربردهای آزمایشگاهی روز به روز بیشتر می شود. این دمنده های همه کاره به طور منظم برای انتقال پنوماتیک، نگهداری خلاء قطعات کار در ماشین های CNC و بالا بردن خلاء اقلامی مانند گونی سبزیجات استفاده می شود.

انتقال پنوماتیک احتمالا کارآمدترین راه برای انتقال مواد دانه ای سبک مانند گلوله های پلاستیکی مورد استفاده در قالب گیری تزریقی و مهره های پلی استایرن مورد استفاده برای بسته بندی محصولات ظریف است. اصل اساسی دمیدن مواد در طول لوله ها به سمت مقصد است، با دمنده های کانال جانبی، هوای فشرده را برای نیروی محرکه فراهم می کند.

ساید چنل نصب شده در لوله کشیپمپ هواده نصب شده در لوله کشی

بهتر است بدانید که:

فروش پمپ هواده در صنایع مخلتف با توجه به نیاز هر روز بیشتر می شود. دمیدن ظروف استوانه‌ای در طول لوله است، با سیلندرها حاوی بار، اغلب فرم سفارش فروش یا اسکناس‌های بانکی شکل دیگری از انتقال پنوماتیک، نقاله های میز هوا هستند. با این یک دمنده هوا را به مجموعه ای از نازل ها که در یک میز قرار گرفته اند، با هر نازل از افقی به سمت بالا در امتداد محور میز تامین می کند. این یک جریان آرام هوا را در امتداد میز تنظیم می کند تا سبک وزن شود. باید برای انتخاب از نمایندگی های فروش پمپ هواده راهنمایی بخواهید تا با توجه به نیاز خود یک انتخاب خوب بکنید.

ساید چنل از نمای داخلپمپ هواده از نمای داخل

محصولات را می توان از یک سر به سر دیگر حمل کرد و روی یک بالشتک از هوا معلق کرد. در چیزی که عملاً تغییری در طراحی نوار نقاله میز هوا است، می توان از دمنده ها در حالت خلاء برای نگه داشتن قطعات کار به طور ایمن در ماشین های CNC استفاده کرد. نمونه بارز آن برش دو بعدی پارچه، چوب و پلاستیک است. مزیت این تکنیک رفع نیاز به گیره یا سایر مکانیسم های نگهدارنده است که باز و بسته شدن آنها می تواند زمان قابل توجهی را به چرخه تولید در عملیات های تکراری اضافه کند.

محصولات مرتبط:

بلوئر ساید چنل SPC

بلوئر ساید چنل گرینکو

مقالات مرتبط:

تعمیر ساید چنل و بررسی ایرادات و مشکلات آن

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.