رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

ساختار پمپ هواساز صنعتی + مزیت ها و معایب این دستگاه

پمپ هواساز صنعتی

پمپ هواساز صنعتی دستگاهی می باشد که اجزای زیادی دارد و پمپ نیز بخشی از آن است. پمپ های موجود در ساید چنل ها توانایی این را دارند که هوا و گاز را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بیرون هدایت کنند. ساید چنل ها برای اینکه بتوانند در صنعت هر گونه نیاز را بر آورده کرده در دو نوع تولید شده اند نوع  اول تک فاز و نوع دوم سه فاز که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. پمپ هواساز یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه می باشد.

پمپ هواساز صنعتی چه مزیت هایی دارد؟

پمپ های هواساز صنعتی در صنایع مختلفی کاربرد دارند‌، پمپی که در این دستگاه وجود دارد یکی از عوامل مهم در تصفیه فاضلاب می باشد که آن ها را به طور بهداشتی تصفیه می کند، این وسیله از رشد و تکثیر باکتری ها جلوگیری خواهد کرد.

پمپ هواساز صنعتی چه مزیت هایی دارد؟

پمپ موجود در ساید چنل

ساختار فنی پمپ

این دستگاه دو مشخصه دارد که آن را از سایرین وسایل متمایز کرده اولین مشخصه آن ماکزیم فشار خروجی است که بر اساس میلی بار کار می دهد و مشخصه دوم این پمپ این است که دبی ماکزیم دارد که بر حسب متر مکعب می باشد، این دو ویژگی این امکان را به این دستگاه می دهد که در مدت زمان زیادی بتواند فعالیت داشته باشد.

پمپ ساید چنل دو پروانه

پمپ ساید چنل دو پروانه

اجزای پمپ هواساز صنعتی 

بهتر است قبل از خرید این دستگاه اطلاعاتی راجب به آن داشته باشید تا بتوانید دستگاهی را خریداری کنید که ویژگی خوبی داشته و دارای طول عمر بالا و کیفیت بالایی باشد، در پایین بخشی از اجزای ساید چنل را مشاهده می کنید:

  • بلوئر تک مرحله: این بلوئر ها به پمپ این امکان را می دهد که مکش ها و گاز را تنظیم کند زیرا ساختار این بلوئر ها به این شکل است که در بین فاصله تیغه ها پروانه های آن متفاوت بوده و به پمپ این امکان را می دهد که گاز های قسمت ورودی و گاز های قسمت خروجی را با عمل دمندگی انجام دهد.
  • فن های دمنده و مکنده: فن های مکنده و دمنده می توانند هوای بسیار بالایی را در محیط ایجاد کنند که این هوا ها از طریق پمپ موجود در این دستگاه به بیرون می رود، هوایی که از این وسیله خارج می شود به این دلیل است که از رطوبت جلوگیری شود. پمپ هواساز یکی از اجزای مهم در این دستگاه می باشد که باید جنس بکار رفته در آن مقاوم باشد.
  • اسکرو بلوئر: یک ماشین دو محوره می باشد که وقتی چرخش در این بلوئر ایجاد می شود مکش و دمش هوا را ایجاد می کند.

 کاربرد ساید چنل در صنایع مختلف

 کاربرد ساید چنل در صنایع مختلف

انواع پمپ هواساز صنعتی 

  • پمپ هواساز صنعتی سریms : بهتر است بدانید که هر ساید چنلی پمپ مخصوص به خود را دارد. این نمونه از پمپ هواساز یک قطعه دوار دندانه دار می باشد. چرخنده های موجود در این دستگاه ها یکی از مهم ترین بخش های آن می باشد زیرا با یک اتصال به یک قطعه دیگر شروع بکار می کند. پمپ این ساید چنل، پمپی می باشد که از آن هوا به داخل و خارج راه پیدا می کند. گیربکس ها از طریق کاهش دور می توانند گشتاور خارجی را افزایش دهند که این ویژگی باعث شده است فشار خروجی در پمپ ها به سرعت خارج می شوند.
  • پمپ هواساز MD : این ساید چنل ها دارای یک پروانه می باشند که این پروانه به دو قسمت تقسیم می شود و هوا را با فشار حداکثر ۷۵۰ میلی بار عرضه می کند.
  • پمپ هواساز TS : این نوع از ساید چنل ها دارای دو پروانه و یک بدنه می باشد که به موازات یک دیگر کار می کنند، این وسیله می تواند ۴۰۰ میلی بار فشار را تولید کند. پمپ این نوع ساید چنل مقدار هوایی را به بیرون هدایت می کند که ساید چنل آن را تعیین کند.

 

سخن پایانی

پمپ هواساز صنعتی دستگاهی می باشد که هوا و گاز را از داخل به بیرون و از بیرون به داخل هدایت می کند این ورود و خروج توسط پمپ موجود در این دستگاه انجام می شود. ساید چنل ها در صنایع مختلفی کاربرد دارند که می توان به صنایع ماهی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی و غیره اشاره کرد.

 

محصولات مرتبط:

ساید چنل استریم

ساید چنل هوهسینگ

مقالات مرتبط:

پمپ ساید چنل مورد نیاز انواع صنایع

سیم پیچی دینام و سیم پیچی الکتروموتور

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.