رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

پمپ آب خانگی ایرانی موتوژن

پمپ آب

اگر فشار آب خانگی شما را راضی نمی کند توصیه ما به شما نصب یک پمپ آب برای تقویت فشار آب می باشد. افزایش جمعیت باعث شده تا ساخت و سازها به سمت آپارتمان سازی برود که با افزایش تعداد طبقات با مشکل هایی مانند کم شدن فشار آب مواجه می شویم. پمپ های خانگی از برند موتوژن ساخت ایران می باشند که از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید این دستگاه در ابتدا باید میزان مصرف ساختمان را تخمین زده و سپس به دنبال خرید یک پمپی که متناسب با میزان مصرف ما است باشیم.

پمپ آب خانگی ایرانی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

معمولا پمپ های آب را براساس ارتفاع ساختمان مورد نظر، فشار آب و توان موردنیاز، مقدار دبی آب و… دسته بندی می کنند که شما باید این مواردی را که مربوط به خانه شما است را ابتدا بررسی کرده و سپس دست به خرید بزنید. پمپ خوب باید دارای وزن پایین و ابعاد کوچک در مقابل پمپ های دیگری که همین کارایی را دارند باشد. به راحتی بتوانیم آن را حمل نماییم و هزینه های نصب و نگهداری آن نیز بسیار بالا نباشد معمولا نمونه های خارجی به دلیل وارداتی بودنشان دارای هزینه تعمیر بالایی بوده در حالی که نمونه ایرانی نیز همین کاربرد را دارد و هزینه های نگهداری آن نیز بسیار پایین می باشد.

بهترین پمپ خانگی

ویژگی های مهم پمپ های آب خانگی

پمپ آب خانگی ایرانی دارای چند مدل است؟

معمولا این پمپ ها را در مدل های محیطی، بشقابی، خودمکش، جتی، تک و دو پروانه طراحی کرده و می سازند که هر کدام برای یک مصرف مشخص مناسب است. از این پمپ ها در آبیاری، کشاورزی، ویلاها و مناطق مسکونی بهره می برند که با بررسی این موارد می توانیم مدل هایی با قدرت نیم، یک و دو اسب بخار را تهیه نماییم. عملکرد تمامی مدل هایی که مطرح شده اند با یکدیگر یکی می باشد نکته حائز اهمیت اینجاست که شما چه می خواهید و هرکدام از پمپ ها را با میران مصرفی که نیاز دارید تهیه نمایید.

در مشخصات پمپ‌آب هد و دبی به چه معنا است؟

هنگامی که می خواهید دست به خرید پمپ بزنید قطعا با این دو اصطلاح مواجه شده اید و نمی دانید که به چه معنایی می باشد. در واقع دبی میزان حجم آبی می باشد که در یک زمان مشخص به کار برده می شود و یک استاندارد برای این ویژگی موجود است برای هر واحد 350 لیتر در هر دقیقه در نظر گرفته می شود. هد به معنای ارتفاعی است که پمپ می تواند آب مورد نیاز ما را هدایت نماید که معمولا واحد اندازه گیری آن متر می باشد.

البته که این دو متغیر مکمل یکدیگر بوده و رابطه مستقیمی با هم دارند. یکی از نکات بسار مهم در هنگام خرید پمپ این است که ما زمانی که دارای ارتفاع 20 متری هستیم باید پمپی که دارای هد 22 متری است خریداری کنیم با خود می گویید چرا؟ چون اگر ما 20 ارتفاع داشته باشیم خوب فشار آب دیگر در نقطه 20 صفر است پس باید پمپ دارای هد بیشتری باشد تا فشار آب در نقطه آخر کم نباشد.

بهترین پمپ خانگیبهترین پمپ خانگی

 صدای تولید شده توسط پمپ‌آب چقدر است؟

معمولا در خانه ها و آپارتمان ها یکی از مهم ترین مولفه ها برای خرید پمپ میزان صدایی است که این دستگاه ایجاد می نماید. برای مصارف خانگی همه به دنبال پمپی می باشند که در حین کار کردن صدای بسیار پایینی را تولید کند البته که پمپی نیست که بدون سر و صدا کار نماید. منتها شرکت هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند هموارده در تلاش اند که پمپ هایی با صدای بسیار پایین را طراحی کرده و بسازند.

راهنمای خرید برای پمپ های آب خانگیراهنمای خرید برای پمپ های آب خانگی

برای خرید پمپ‌آب چه مارکی بهتر است؟

شرکت های بسیاری در دنیا مشغول به ساخت این محصول هستند که به صورت فعال در حال تحقیق و توسعه در این زمینه بوده و پمپ هایی با جدیدترین تکنولوژی را به بازار جهانی معرفی می نمایند. کشورهایی مانند ایتالیا، ژاپن، دانمارک، آلمان و چین از جمله کشورهای فعال در ساخت پمپ خانگی هستند. در این میان شرکت هایی نیز در ایران می باشند که می توانند این دستگاه را با تکنولوژی مدرن و کیفیت بالا در اختیارتان قرار دهد که شرکت موتوژن یکی از این شرکت ها می باشد.

 

محصولات مرتبط:

پمپ طبقاتی لوارا

پمپ پنتاکس

مقالات مرتبط:

تعمیر پمپ طبقاتی | نحوه نگهداری و سرویس این دستگاه ها

انواع پمپ صنعتی و کاربرد آن ها در صنعت

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.