رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران، اقتصادي و مقرون به صرفه

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران ابزاري است که جهت پمپاژ کردن سيالات يا سيال مخلوط با گاز مورد استفاده قرار مي گيرد. پنتاکس يک برند ايتاليايي است که قدمتي طولاني در عرصه توليد تجهيزاتي صنعتي از قبيل پمپ داشته و توانسته با جلب اعتماد مصرف کنندگان، سهم بازار خوبي را براي خود ايجاد نمايد.

کيفيت بالا و دوام مناسب پمپ پنتاکس سبب محبوبيت اين محصول شده است. پمپ هاي ارائه شده توسط پنتاکس در رنج قيمتي مطلوبي قرار دارند. تعيين قيمت منصفانه براي اين محصول در کنار متريال درجه يک به کار رفته در توليد آن، گرايش مصرف کنندگان را به تهيه اين پمپ نسبت به اجناس مشابه افزايش داده است. فروشگاه دنيا صنعت با ارائه محصولات اين برند موفق، سعي در ارتقاء سطح آسايش مشتريان خود دارد.

پمپ پنتاکس کاربرد عمده اي در جهت تامين فشار آب ساختمان هاي بلند و برج ها دارد.

پمپ پنتاکس کاربرد عمده اي در جهت تامين فشار آب ساختمان هاي بلند و برج ها دارد.

انواع پمپ پنتاکس مونتاژ ایران

پمپ پنتاکس در انواع مختلف و براي مصارف گوناگون، توليد و به بازار عرضه شده اند. به طور کلي انواع اين محصول عبارتند از: پمپ پنتاکس محیطی، خودمکش، سانتریفیوژ، طبقاتی، کف کش و لجن کش. پرکاربردترين محصولات پمپ پنتاکس که در ايران مونتاژ و عرضه مي گردند، شامل محصولات زير است.

پمپ آب پنتاکس سري CM:

اين پمپ از نوع سانتريفيوژ بوده و تک پروانه است. متريال به کار رفته در ساخت بدنه آن، چدن و جنس پروانه برنج است. اين محصول که در مصارف کشاورزي، صنعتي و خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد، داراي توان 5 تا 5.5 اسب است. اين محصول بدون لرزش طراحي شده و کم صدا است. شافت استيل و سطح مصرف انرژي بهينه از ويژگي هاي منحصر به فرد اين پمپ است.

پمپ آب پنتاکس مونتاژ ايران سري PM:

اين محصول از نوع پمپ هاي محيطي محسوب مي گردد که ابعاد کوچکي در طراحي آن لحاظ شده است. علي رغم سايز کوچک اين پمپ، فشار توليد شده توسط آن بالا بوده که به راحتي پاسخ گوي نيازهاي مصرف کنندگان خواهد بود. تنها عيب عنوان شده براي اين محصول، جام کردن آن در صورت عدم استفاده طولاني مدت از آن است.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران سري  CB، بدون صدا و لرزش کار مي کند.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران سري  CB، بدون صدا و لرزش کار مي کند.

  • پمپ آب پنتاکس سري CB: اين محصول با دو پروانه از جنس برنج، در مصارف خانگي کاربرد داشته و فشار بالاي مورد نياز ساختمان ها را تامين مي کند. کيفيت مناسب اين محصولات و کارکرد بدون صدا و لرزش آن ها، سبب انتخاب گسترده اين محصول از جانب مصرف کنندگان شده است.
  • پمپ آب پنتاکس سري MB: اين محصول دو پروانه اي کمتر از انواع CB و CM مورد استقبال واقع شده اند. اين پمپ که داراي کاربري عمومي است، داراي فشار کاري 5 بار مي باشد. آبدهي اين محصول 12 متر مکعب بر ساعت تعريف شده است. استفاده از اين پمپ براي آبياري بسيار موثر و مطلوب است.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران سري CAM، مناسب و ايده آل براي مصارف خانگي است.

پمپ پنتاکس مونتاژ ایران سري CAM، مناسب و ايده آل براي مصارف خانگي است.

  • پمپ آب پنتاکس سري CAM: اين پمپ ها با نام پمپ جتي شناخته مي شوند و خودمکش هستند. پروانه برنجي به کار رفته در اين محصول، 8 بار فشار کاري تامين مي کند. از اين محصول اغلب در ساختمان ها استفاده مي شود و به کارگيري از آن براي مصارف ديگر کمتر ديده مي شود.

کاربرد پمپ‌پنتاکس مونتاژ ایران

پمپ پنتاکس قابليت پمپاژ کردن مايعات و آب را دارد. با توجه به تغيير سبک زندگي در جوامع نوين امروزي و افزايش ساختمان هاي بلند و آپارتمان ها، به کارگيري پمپ هاي پر قدرت براي انتقال آب به واحدها ضرورتي است که بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد. مهم ترين کاربرد پمپ پنتاکس مونتاژ ایران نيز براي تامين فشار آب لازم در اين گونه ساختمان ها و مصارف خانگي است.

علاوه بر مصارف خانگي، استفاده از پمپ هاي پنتاکس در مصارف کشاورزي و باغباني نيز متداول است و از اين محصول براي خالي کردن آب موجود در مخازن و استخرها استفاده مي شود. همچنين انواع پمپ هاي پنتاکس در صنايع مختلفي به کار گرفته مي شوند. صنايع عمراني و ساختماني، سيستم هاي اطفاء حريق، صنايع غذايي، تصفيه آب، انتقال دادن سوخت و مايعات فرار، سيستم هاي مورد استفاده براي شستشو، سيستم هاي فاضلاب خانگي و … تنها برخي از صنايعي هستند که پمپ پنتاکس مونتاژ ایران در آن ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

محصولات مرتبط: 

پمپ پنتاکس

پمپ‌آب

مقالات مرتبط:

آنچه که درباره تشخیص پمپ آب پنتاکس اصل لازم است بدانید

مزایای پمپ خودمکش پنتاکس

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.