رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

نکاتی برای نصب پمپ آب پنتاکس + قیمت

 یکی از معروف ترین پمپ ها در بازار داخلی ایران پمپ آب پنتاکس است که ساخت کشور ایتالیا می باشد. این شرکت امروزه یکی از موفق ترین کمپانی های تولیبد پمپ های خانگی محسوب می شود. پمپ‌های خانگی پنتاکس در ۱۰۰ کشور استقبال فوق العاده ای داشته که آن هم به دلیل کیفیت بالا و عملکرد عالی محصولات این شرکت است. کمپانی پنتاکس محصولات گوناگونی را تولید می کند؛ یعنی فعالیت آن ها فقط به ساخت پمپ آب ختم نمی شود.

معرفی شرکت پنتاکس

شرکت پنتاکس بیش از ۲۵ سال تجربه کار دارد؛ یعنی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۰ آغاز کرد؛ اما به دلیل تولید و عرضه انواع پمپ آب پنتاکس در جهان معروف شد و امروزه جزء بهترین ها در زمینه تولید پمپ است. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و قیمت های به صرفه ای هستند.

پمپ آب های پنتاکس

پمپ آب چه کاربردی دارد؟ دلیل استفاده از پمپ آب چیست؟ با توجه به شرایط آب و هوایی و کمبود آب به وسایلی نیاز داریم تا فشار آب را افزایش دهند، یکی از ابزار آلاتی که می تواند نیاز ما را بر طرف کند پمپ آب پنتاکس است. این پمپ ها بیشتر کاربرد خانگی دارند. البته نوع پمپ و توان کاری آن به نیاز شما بستگی دارد، مثلا برای خانه ها پمپ آب تک فاز و نیم اسب می تواند نیاز شما را برطرف کند.

قبل از خرید پمپ آب باید به ارتفاع واحد و یا منزل مسکونی تان توجه کنید. منظور این است که اگر در یک مجتمع چند طبقه ای در واحد آخر هستید، باید ارتفاع را حساب کنید و بر اساس ارتفاعتان، پمپ آب را خریداری کنید. پمپ آب پنتاکس بر خلاف مدل های چینی، صدای کمی تولید می کند و قدرت بالایی دارد.

تاریخچه تولید پمپ آب

تاریخچه تولید پمپ آب

انواع پمپ آب

همانطور که گفتیم؛ از پمپ های آب برای بالا بردن فشار آب استفاده می کنند. به پمپ های آب، پمپ خانگی هم گفته می شود که نوع آن بستگی به نیاز مشتری و محیط زندگی او دارد. در این صورت ما انواع پمپ آب پنتاکس را داریم که شامل موارد زیر است:

  1. پمپ آب جتی
  2. پمپ سانتریفیوژ
  3. پمپ آب بشقابی
  4. پمپ خانگی با ویژگی اتوماتیک

انواع پمپ ها

انواع پمپ ها

نکاتی در مورد نحوه نصب پمپ آب

در صورتی که برای نصب پمپ مهارت لازم را ندارید؛ بهتر است با متخصصان نصب پمپ تماس برقرار کنید، چون مراحل نصب آن را فقط یک متخصص می تواند انجام دهد.

  • توجه داشته باشید که پمپ را باید پایین تر از سطح منبع مکش نصب کرد تا انرژی خروجی مکش مثبت باشد.
  • بهتر است پمپ آب پنتاکس را در مسیر مستقیم قرار دهید و از نصب آن در مسیر های پر پیچ و خم جلوگیری کنید.
  • در میان زانویی و محل اتصال مکش، باید لوله مستقیمی را که قطر آن ۵ برابر قطر مکش است، قرار دهید تا فشار مکش در حالت تعادل تولید شود.
  • خیلی مهم است که قطر لوله مکش یک برابر قطر مجرای رانش باشد.
  • در لوله های مکش نباید هیچ هوایی وجود داشته باشد و باید کاملا آب بندی شوند.
  • برای نصب، حتما یک شاسی یا تکیه گاه برای موتور و پمپ قرار دهید.

مراحل نصب پمپ خانگی

مراحل نصب پمپ خانگی

قیمت پمپ آب پنتاکس

نوع محصول ویژگی محصول قیمت محصول
پمپ آب پنتاکس لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ آب پنتاکس/ تک فاز و یک اسب بخار لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ آب پنتاکس/ مدل جتی و یک اسب بخار لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ آب پنتاکس/ یک اسب بخار و دو پروانه لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ آب پنتاکس/ دو پروانه لطفا تماس حاصل فرمایید

 

سخن پایانی

از پمپ آب پنتاکس به منظور افزایش فشار آب خانه استفاده می شود که در ساختمان ها، آپارتمان ها و ویلا ها به کار می رود. ارتفاع واحد، تعداد شیر ها و تعداد واحد های یک ساختمان یا ویلا از جمله عواملی هستند که در هنگام انتخاب پمپ باید به آن ها توجه کرد. پمپ های آب در توان های گوناگونی، مثل یک اسب و توان های دیگر عرضه می شوند.

نمونه پمپ پنتاکس

نمونه پمپ پنتاکس

محصولات مرتبط: 

موتور پمپ آب

پمپ آب‌پنتاکس

مقالات مرتبط:

انواع الکتروپمپ را بهتر بشناسید

انواع پمپ آب صنعتی در دنیای مدرن و پیشرفته

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.