رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

تعمیرکار پمپ آب

تعمیرکار پمپ آب

اگر مشغول خواندن این صفحه هستید، احتمالا شما هم با این مشکل روبرو شده اید: پمپ آب خانگی شما خراب شده است و در نتیجه از فعالیت های روزمره تان عقب افتاده اید: حمام کردن، شستن ظرف ها، استفاده از سرویس بهداشتی، و … بدون وجود پمپ آب به یک کابوس تبدیل می شوند! اما اگر قصد تعمیر آن را دارید، کافی است با تعمیرکار پمپ آب شرکت رادوکو تماس بگیرید

ما چطور هزینه تعمیر را برای شما کاهش می دهیم؟ ارزان تعمیر کنید!

نیازی نیست هزینه های نجومی برای تعمیر بپردازید. مجموعه رادوکو تلاش میکند تا هزینه تعمیر را برای شما عزیزان کاهش دهد. چگونه؟

  • تعمیرکار پمپ آب رادوکو با تخصص و تجربه بالای خود، به پمپ آب شما جانی دوباره میبخشند! گاهی اوقات یک تعمیرکار پمپ آب به صورت رفع تکلیفی تجهیزات شما را تعمیر می کند تا فقط پولی دریافت کند و برود. در این صورت مجبور می شوید دو برابر قیمت تعمیر پمپ هزینه کنید! زیرا پمپ بعد از مدتی دوباره شما خراب می شود و نیاز به تعمیر و هزینه مجدد خواهد داشت. اما متخصصان رادوکو، با صبر و حوصله به صورت اساسی مشکلات پمپ آب شما را حل می کنند. به این صورت، پس از تعمیر، پمپ همچنان یک عمر به خوبی کار خواهد کرد. بنابراین دیگر نیازی به هزینه مجدد نخواهد بود!
  • بعلاوه، قیمت ارائه شده توسط تعمیرکار پمپ آب رادوکو به صورت منصفانه تعیین شده است. مطمئن باشید که خدماتی که دریافت می کنید ارزشش را خواهد داشت. ما حتی یک ریال هم بیشتر از آنچه حق تعمیرکاران است، از شما دریافت نمی کنیم.
قیمت نصب پمپ آب خانگی
قیمت نصب پمپ آب خانگی

هزینه تعمیر توسط تعمیرکار پمپ آب رادوکو

هزینه تعمیر پمپ آب (و همچنین قیمت نصب پمپ آب خانگی) به عوامل مختلفی بستگی دارد. چه عواملی؟ بیایید بررسی کنیم:

  1. مدل پمپ آب

پمپ آب های خانگی مدل های مختلفی دارند و تعمیر هر کدام از آن ها هزینه متفاوتی دارد. زیرا در برخی از پمپ ها تعمیرات و تعویض قطعات کار ساده تری است و وقت زیادی نمی گیرد. اما تعویض یا تعمیر برخی از مدل ها می تواند ساعت ها زمان ببرد. حتی ممکن است نیاز باشد که تعمیرکار به کلی موتور را جدا کند تا بتواند اقدام به تعمیر پمپ نماید.

  1. قطعات جانبی مورد نیاز

گاهی اوقات هنگام تعمیر پمپ آب باید قطعات جانبی آن را تعویض کرد. بنابراین هزینه تعویض قطعات جانبی نیز شامل قیمت تعمیر پمپ آب خانگی خواهد شد.

  1. کیفیت قطعات

انتخاب قطعات با کیفیت هزینه بیشتری دارد اما قطعا انتخابی هوشمندانه است و ارزشش را خواهد داشت.

  1. هزینه انتقال پمپ به مرکز تعمیرات

متخصصان رادکو اکثر اوقات می توانند تعمیر را در خانه شما انجام دهند. اما گاهی اوقات ممکن است مشکلی اساسی وجود داشته باشد و تعمیر در محل ممکن نباشد. در این صورت، هزینه حمل و نقل نیز شامل هزینه نهایی می شود.

برای این که بدانید قیمت دقیق تعمیر پمپ آب خانگی چقدر است، از طریق شماره ۰۲۱۵۸۴۳۷ با ما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پمپ آب خانگی
هزینه تعمیر پمپ آب خانگی

چرا نباید خودتان جهت تعمیر پمپ اقدام کنید؟

همیشه بهتر است که تعمیرات پمپ را به یک تعمیرکار پمپ آب متخصص واگذار کنید. قیمت تعمیر توسط یک متخصص چندان زیاد نیست، اما مزایای آن بسیار ارزشمند است. به این موضوع به دید یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید.

 یک تعمیر کننده پمپ آب متخصص، برای تعمیر پمپ آب شما بر طبق برنامه پیش می رود. یعنی مراحل دقیق و برنامه ریزی شده ای را طی می کند تا مطمئن شود که تعمیر بدون هیچ نقصی انجام می شود. گاهی اوقات افراد برای این که هزینه ای نپردازند، خودشان اقدام به تعمیر پمپ می کنند. اما این افراد مجبور می شوند بعدا هزینه ای چند برابر بیشتر از قیمت تعمیر پمپ پرداخت کنند! چرا؟ زیرا نحوه نصب پمپ تاثیر بسیار زیادی در کارایی آن دارد. اگر این تجهیزات به نحوی اصولی و استاندارد نصب یا تعمیر نشوند، کارایی لازم را نخواهند داشت ( یا پس از مدتی مجددا خراب می شوند). این موضوع هزینه ای بیشتر از قیمت نصب پمپ آب خانگی بر روی دست شما می گذارد.

 اگر قصد دارید کار خود را به یک تعمیرکار پمپ آب حرفه ای بسپارید، مجموعه رادوکو در خدمت شماست. از طریق شماره ۰۲۱۵۸۴۳۷ با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت جهت تعمیرات در خدمت شما باشند.

ارزان ترین قیمت تعمیر پمپ آب خانگی
ارزان ترین قیمت تعمیر پمپ آب خانگی

نتیجه گیری

هزینه تعمیر پمپ می تواند برای هر فردی متفاوت باشد. از طریق شماره  ۰۲۱۵۸۴۳۷ با ما تماس بگیرید و مشکل پمپ تان را توضیح دهید. به این صورت متخصصان رادوکو می توانند قیمت دقیق تعمیر‌ پمپ آب را پس از بررسی پمپ را به شما بگویند. ما به شما عزیزان اطمینان می دهیم که در قبال کیفیت بالای خدمات، مناسب ترین قیمت را در نظر می گیریم.

محصولات مرتبط:

پمپ ابارا

پمپ پنتاکس

مقالات مرتبط:

انواع پمپ آب | قیمت پمپ آب خانگی

معرفی کامل انواع پمپ آب صنعتی رادوکو

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.