رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

بررسی ویژگی ها و قیمت پمپ کفکش توان تک در مدل های مختلف

هم زمان با پیشرفت صنایع و مکانیزه شدن کشاورزی به تدریج ضرورت استفاده از پمپ های کفکش بیشتر احساس شد. از این پمپ ها عموماً به صورت مستغرق در محیط های آبی و برای تخلیه پساب های تمیز و یا غلظت املاح کم و همچنین انتقال آب تمیز و صاف استفاده می کنند. پمپ های کفکش در دسته پمپ های گریز از مرکز قرار دارند. برند توان تک یکی از رایج ترین برند های پمپ های کفکش و لجن کش در صنایع ایران به شمار می رود و قیمت پمپ کفکش توان بسته به مدل ها و کاربری های مختلف متفاوت است. شرکت توان تک یکی از معتبرترین تولیدکننده های این نوع از پمپ ها در سال 1362 شمسی با هدف ساخت و تولید ادوات کشاورزی و پمپ‌های آب تاسیس گردید و از همان زمان طراحی تو لید پمپ کف کش را برنامه ریزی نمود.

انواع پمپ کفکش و لجن کش توان تک

انواع پمپ کفکش و لجن کش توان تک

چه عواملی روی تعیین قیمت پمپ کفکش توان تک تأثیرگذار است؟

قیمت پمپ کفکش توان تا حد زیادی به نوع کاربری و موارد استفاده از آن، شرایط استفاده از پمپ (از نظر ارتفاع، غلظت املاح و میزان آب دهی) و همچنین متریال سازنده بدنه و اجزای پمپ بستگی دارد. این ویژگی ها در مدل های مختلف متفاوت است.

پمپ کف‌کش توان تک سری TMR4

این پمپ ها به عنوان دستگاه های کوچک آبیاری بارانی و برای تخلیه سریع منابع آبی با املاح کم استفاده می شوند. قیمت پمپ کفکش توان سری TMR4 به نسبت سایر مدل های این برند ارزانتر است. به جز مدل های 14 متری که در آن ها از پروانه آلومینیومی استفاده شده است، سایر مدل های سری TMR4 دارای پروانه فولادی ضد زنگ هستند. از آن ها می توان تا عمق حداکثر 30 متری و دمای 40 درجه سانتیگراد استفاده کرد. درب آن ها از جنس چدن و بدنه از آلومینیوم تزریقی می باشد.

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TMR4

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TMR4

این سری پمپ ها در 8 مدل گوناگون و در دو نوع تکفاز و سه فاز عرضه شده اند. قیمت پمپ کفکش توان سری TMR4 با توجه به کاربری های متفاوت و از 5،500،000 تومان تا 8،500،000 تومان متغیر است.

 

پمپ کف کش توان تک

پمپ کف کش توان تک سری TMR4

پمپ کف کش توان تک سری TMR6

هرچند کاربری های این سری از پمپ های توان تک مشابه سری TMR4 است اما اندک تفاوت هایی در ساختار بدنه و ویژگی های کاربردی این دو مشاهده می شود. بدنه پمپ های سری TMR6 از جنس آلومینیوم تزریقی، شفت و روتور از فولاد ضد زند و پروانه آن نیز از نوع آلومینیومی بسته است که به صورت یک تکه ریخته گری می شود. قیمت پمپ کفکش توان تک سری TMR6 با توجه به کاربری های متفاوت و از 6،000،000 تومان تا 9،000،000 تومان متغیر است. این پمپ ها در 4 مدل و دو نوع تکفاز و سه فاز برای استفاده در محل هایی که باید به سرعت تخلیه شوند طراحی شده اند.

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TMR6

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TMR6

پمپ کف‌کش توان‌ تک سری TPT4

بیشتری کاربری این سری پمپ ها برای چاه هایی است که با دستگاه های حفاری ایجاد می شوند و امکان بهره برداری تا عمق 30 متری را دارند. قیمت پمپ کفکش توان سری TPT4 جزء میان رده های این برند به حساب می آید. بدنه آن ها دوجداره و الکتروموتور نیز کاملاً در برابر آب غیرقابل نفوذ است.

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT4-200

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT4-200

 

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT4-210

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT4-210

 

قیمت پمپ کفکش توان سری TPT4 در دو دسته 200 و 210 بین 5،500،000 تومان الی 9،000،000 تومان متغیر است.

پمپ کف کش توان تک سری TPT6

سری TPT6 تشابهات بسیار زیادی با سری TPT4 دارد و همانند آن برای انتقال آب در جوی ها و چاه هایی که با دستگاه های حفاری ایجاد می شوند مناسب است. موتور این پمپ ها به وسیله آب خنک می شود اما الکتروموتور کاملاً ضد آب است. قیمت پمپ کفکش توان تک سری TPT6 تقریباً مشابه سری TPT4 می باشد و همانند آن قابلیت کارکرد تا عمق 30 متری و دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد را دارد.

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT6-200

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT6-200

پمپ کف کش توان تک

جدول آبدهی پمپ کف کش توان تک سری TPT6-210

محصولات مرتبط: 

پمپ آب

پمپ طبقاتی لوارا

مقالات مرتبط:

قدم به قدم با راهنمای خرید پمپ آب کشاورزی مناسب

همه آنچه که باید درباره پمپ کفکش بدانید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.