رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

معرفی پمپ های سیرکولاتور ارزان

معرفی پمپ های سیرکولاتور ارزان

معرفی پمپ های سیرکولاتور ارزان پیشنهادی داغ برای شما

اگر بخواهیم که یک توضیح کلی در مورد نحوه و عملکرد پمپ‌ها شرح دهیم، باید بگوییم که در واقع پمپ ها وظیفه جابجایی سیالات را دارند. اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنایع گوناگون، نیاز به این پمپ ها روز به روز در حال افزایش است. و با توجه به تعداد بالای این پمپ ها در صنعت مانند پمپ سیرکولاتور ارزان ، به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید پمپ مدنظر خود، این مقاله را مطالعه کنید.

پمپ سیرکولاتور ارزان

پمپ سیرکولاتور ارزان

برند پمپ های سیرکولاتور

همانطور که در مقدمه مطلب گفتیم، پمپ ها انواع بسیار متفاوتی دارند. یکی از این پمپ ها که بسیار در صنعت و ساختمان کوچک و متوسط کاربرد دارند، پمپ های سیرکولاتور هستند. این نوع از پمپ ها جزء پمپ های ارزان قیمت در این صنعت محسوب می شوند و شرکت های زیادی در دنیا دست به تولید این نوع از پمپ ها زده اند. در بین این شرکت های خارجی، برخی از نام های ایرانی نیز به چشم می خورند. که در چند سال اخیر، در تولید پمپ سیرکولاتور ارزان قیمت پیشرفت های چشمگیری داشته اند. در ادامه برخی از نام هایی که در تولید این نوع از پمپ ها موفق بوده اند را ذکر کردیم.

پمپ سیرکولاتور گراندفوس

این شرکت در کشور دانمارک واقع شده است. درحقیقت یکی از بهترین شرکت های تولید کننده انواع پمپ در دنیا محسوب می شود. و سهم 50 درصدی از تولید و فروش پمپ سیرکولاتور ارزان را در اختیار خود دارد. که در 3 سری ALPHA-TP-UPS محصولات خود را به فروش می رساند.

پمپ سیرکولاتور گراندفوس

پمپ سیرکولاتور گراندفوس

برند ویلو

دیگر شرکتی که در تولید پمپ های سیرکولاتور, مهارت و تخصص بالایی دارد. شرکت ویلو آلمانی است.

پمپ لیو

این شرکت چینی با صادرات انواع پمپ های خود به بیش از 120 کشور جهان، یکی از شرکت های قدرتمند در این زمینه محسوب می گردد.

شرکت ارس

و اما شرکت ایرانی ارس، که حدود 30 سال است فعالیت خود را در زمینه تولید پمپ سیرکولاتور ارزان آغاز کرده است. که خوشبختانه توانسته است با دانش ملی خود، پمپ هایی در حد استانداردهای جهانی را تولید و به بازار عرضه کند.

شرکت ابارا واقع در کشور ژاپن و شرکت ایتالیایی داب، از دیگر کشورهایی هستند در زمینه تولید پمپ فعالیت می کنند.

کاربرد پمپ سیرکولاتور ارزان

به شکل کلی، این پمپ به دو دسته تقسیم بندی می شود؛ این تقسیم بر اساس جنس فلزی می باشد که بدنه پمپ به وسیله آن ساخته شده است. در نهایت، پمپ های سیرکولاتور در دو دسته چدنی و استیل طراحی و تولید می شوند. کارکرد اصلی این پمپ، گردانیدن و چرخاندن سیالاتی مانند آب گرم و سرد است.

وظیفه اصلی این نوع از پمپ ها از جمله پمپ سیرکولاتور ارزان قیمت، از زمانی آغاز می شود که آب گرم و سرد در دیگ های خود جمع می شوند. پس از آن، این پمپ ها با استفاده از نیروی خود، این آب را تا محل قرار گیری رادیاتورها، فن کویل ها و… هدایت می کنند. اما بیشترین استفاده ای که از این پمپ ها می شود در ساختمان های کوچک و متوسط است و در صنعت کاربرد نسبتا کمتری دارد.

نحوه انتخاب و نصب پمپ های سیرکولاتور

برای انتخاب بهترین پمپ سیرکولاتور ارزان قیمت برای پروژه خود به نکات زیر توجه کنید:

  • اول از همه تعیین زمینی یا خطی بودن پمپ
  • دبی و هد
  • مشخص کردن نوع اتصال دنده ای
  • اندازه گیری قطر ورودی و خروجی آب
  • قدرت موتور
  • برند و شرکت سازنده

برای نصب پمپ سیرکولاتور، اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید؛ این است که، پمپ قبل از دیگ حرارتی و بعد از چیلر نصب شود. نکته بعدی، تنظیم میزان دمای ترموستات بر روی بدنه خود پمپ می باشد. که در تنظیم این دما باید به دمای ترموستات قرار گرفته در داخل دیگ حرارتی موتورخانه توجه کرد. به طور معمول میزان دمای ترموستات پمپ، حدود 5 درجه باید کمتر از ترموستات داخل دیگ باشد.

اجزای داخلی پمپ سیرکولاتور

اجزای داخلی پمپ سیرکولاتور

در مورد قطر فلنج رانش و مکش پمپ سیرکولاتور باید بدانید که ضرورتی وجود ندارد تا اندازه این دو با یکدیگر برابر باشد؛ اما برای پمپ های سیرکولاتور تک مداره، تعیین یک لوله بای پاس یکی از نکات ضروری و مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

پمپ سیرکولاتور نصب شده

پمپ سیرکولاتور نصب شده

قیمت پمپ های سیرکولاتور

قیمت معین و دقیقی برای این نوع از پمپ ها وجود ندارد و با توجه به نوع و کاربردی که هر کدام از پمپ ها دارا هستند، قیمت ها متفاوت خواهد بود. اما میزان حداقل قیمت برای این پمپ ها، از یک میلیون شروع می شود. که این قیمت برای پمپ سیرکولاتور ارزان، مناسب تر از انواع مدل های دیگر است.

 

محصولات مرتبط: 

پمپ آب

پمپ آبارا

مقالات مرتبط:

پمپ صنعتی | قلب تپنده مدار های انتقال و جریان سیالات در صنایع مختلف

3 نکته اصلی برای انجام تعمیر پمپ آب و جلوگیری از توقف سیستم انتقال سیالات

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.