رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

تفاوت الکتروموتور بارلی با الکتروموتور بالابر

الکتروموتور بارلی چیست

اگر قصد خرید الکتروموتور برای فعالیت مورد نظر خود را دارید، برای بررسی موراد بیشتر با ما همراه باشید تا در مورد تفاوت الکتروموتور بارلی با الکتروموتور بالابر صحبت کنیم.

منظور از الکتروموتور چیست

الکتروموتور دارای نیروی الکتریکی بوده که می تواند انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل کند اما الکتروموتور ها به صورت تک فاز و سه فاز و به صورت دیزلی و بنزینی فعالیت کرده که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه بررسی می کنیم.

مشخصات ظاهری و فنی الکتروموتور بارلی

الکتروموتور بارلی

یکی از مجموعه های موفق در حوزه تولید الکتروموتور های صنعتی تک فاز و سه فاز، شرکت بارلی بوده که تجهیزات صنعتی و الکتروموتور های خود را به صورت متحرک و ثابت طراحی می کند. با توجه به توان و تعداد دور در فعالیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که می توانیم به بالابر ها، آسانسور ها، صنایع و کارخانجات اشاره نماییم. خودرو های میکسر بتن، مخلوط کن ها و اره های نجاری دارای الکتروموتور صنعتی بوده و وجه تمایز همگی در قدرت الکتروموتور ها هستند که بر حسب اسب بخار تعیین می شود.

الکتروموتور سه فاز یا تک فاز

به طور معمول الکتروموتور های تکفاز قدرت کمتری نسبت به الکتروموتور های سه فاز داشته اما از تجهیزات اضافه تری مانند خازن ها استفاده می شود. تمامی الکتروموتور های بارلی از استاندارد های جهانی داخلی و خارجی پیروی کرده و می توانید برای تجهیزات خانگی و نیمه صنعتی الکتروموتور تک فاز و برای فعالیت‌های صنعتی الکتروموتور سه فاز خریداری نمایید. در ادامه بیشتر در مورد تفاوت الکتروموتور بارلی با الکتروموتور بالابر صحبت می کنیم.

مشخصات ظاهری و فنی الکتروموتور بارلی

جنس بدنه دستگاه برای مقاومت بیشتر بوده و در کلاس های مختلف عایق بندی طراحی می شود. به عنوان نمونه می توانیم به الکتروموتور های ۲۰ اسب بخار اشاره نماییم که ۳۰۰۰ دور در دقیقه داشته و خروجی ۱۵ کیلو وات توان دارد. در نظر داشته باشید دینام دستگاه های الکتروموتور متفاوت است پس باید طبق نظر متخصصان و کارشناسان الکتروموتور بارلی متناسب با فعالیت خود را خریداری نمایید. جهت مشاوره در مورد خرید الکتروموتور و سایر تجهیزات صنعتی مانند پمپ های آب می ‌توانید به سایت رادوکو مراجعه نمایید.

الکتروموتور بالابر

الکتروموتور ها، تجهیزات اصلی در ساخت و ساز بود و برای جابجایی مصالح و مواد به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه برای انتقال، جا به جایی مصالح مختلف مانند آبگیری از آب چاه و غیره کاربرد دارد. الکترو موتورهای بالابر بر حسب قدرت و توان آن در انواع آسانسور ها به صورت تک فاز یا سه فاز استفاده می شود. در نتیجه بر حسب تعداد ظرفیت آسانسور باید الکتروموتور مناسبی را استفاده نمایید. در ادامه به بررسی تفاوت الکتروموتور بارلی با الکتروموتور بالابر اشاره می کنیم.

اجزا اصلی الکتروموتور های صنعتی و ساختمانی

بالابر های صنعتی و ساختمانی اجزای مختلفی دارد که می توانیم به موتور متحرکی بالابر اشاره نماییم که به عنوان قلب تپنده و نیرو محرکه دستگاه یاد می شود. می توانید در دور موتور های مختلفی خریداری نمایید. اجزای اصلی دیگری نیز وجود دارد که می توانیم به گیربکس دستگاه اشاره نماییم که وظیفه کنترل دور موتور و قفل و باز کردن حرکت دستگاه را دارد. برای فعالیت های صنعتی می توانید از گیربکس های ایرانی یا خارجی در ساخت انواع بالابر مورد استفاده قرار دهید.

برای بررسی جزئیات بیشتر خرید دینام بالابر و تفاوت الکتروموتور بارلی با الکتروموتور بالابر با سایت رادوکو همراه باشید.

ظرفیت الکتروموتور های بالابر

الکترو موتورهای بالابر دارای ظرفیت خاصی بوده که می توانید با توجه به ظرفیت آن اقدام به جا به جایی مصالح مورد نظر نمایید. به عنوان مثال می توانیم به الکتروموتور های سه اسب ‌بخاری اشاره نماییم که دو کیلو وات توان داشته و ظرفیت ۳۵۰ کیلوگرم می دارد. الکتروموتور های ۵ اسب بخاری حدود ۴ کیلو وات توان داشته و امکان جابجایی ۵۰۰ کیلوگرم را دارد. الکتروموتور های ۷ اسب بخاری ۵ کیلو وات توان داشت و ۷۵۰ کیلوگرم را میتواند جا به جا کند.

جهت بررسی بیشتر تفاوت الکتروموتور بارلی با الکتروموتور بالابر و خرید دستگاه مورد نظر متناسب با نیاز کاربری خود می توانید به سایت رادوکو مراجعه کرده و برای اطلاع و استعلام قیمت الکتروموتور و کارشناسان سایت در ارتباط باشید. برای اطلاع از تجهیزات و ماشینالات صنعتی از مجموعه رادوکو دیدن فرمایید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.