رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

معرفی شرکت الکتروژن

معرفی شرکت الکتروژن

کارخانه ایرانی الکتروژن از بهترین و بزرگ ترین کارخانه های ایرانی در زمینه تولید انواع قطعات صنعتی می باشد. این کارخانه با بهترین کیفیت های روز دنیا در حال تولید انواع این قطعات می باشد. شرکت الکتروژن در حال حاضر تولید کننده و صادر کننده انواع محصولاتی مانند: الکتروموتور کولری، پمپ آب الکتروژن، الکتروموتور فن و موتور فن کوئل است.

معرفی شرکت الکتروژن

همانطور که گفتیم؛ این شرکت ایرانی در حال حاضر تولید کننده بهترین محصولات صنعتی در ایران می باشد. اما شاید مهم ترین محصول این شرکت، الکتروموتور است. کارخانه ساخت الکترموتور این شرکت در حال حاضر بهترین شرکت تولید کننده این قطعه صنعتی در ایران و حتی در خاورمیانه نیز می باشد که سهم زیادی از تولیدات خود را برای صادرات به کشورهای همسایه تولید و طراحی می کند.

شرکت الکتروژن با الگو گرفتن از رقبای صنعتی که کشورهای بزرگی مانند آمریکا و آلمان هستند، محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند. به جرئت می توان گفت که این محصولات از کیفیتی مشابه با نمونه خارجی خود برخوردارند.

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید موتور را دارید، حتما از شرکت الکتروژن کمک بگیرید. علت این سخن این است که این کارخانه با قرار دادن یک گارانتی معتبر در خرید محصول و با داشتن کیفیتی عالی، خیال شما را راحت تر کرده است. از نظر مقرون به صرفه تر بودن نیز، قیمت های الکتروژن نسبت به سایر محصولات خارجی بسیار مناسب تر است.

این شرکت علاوه بر تولید الکترموتورها، در زمینه تولید محصولاتی مانند: موتور پمپ کولری با قابلیت های متنوع، فن الکتروموتور تک فاز، الکتروموتور در بازکن الکتروژن و… فعالیت می کند.

کارخانه الکتروژن

کارخانه الکتروژن

کاربرد الکتروموتورها چیست؟

به طور کلی، در زندگی ما الکتروموتورها نقش مهمی را ایفا می کنند. شاید شما در طول روز چندین بار از این قطعات استفاده می کنید، بدون اینکه متوجه آن شوید. برای اولین بار این قطعه صنعتی مهم در سال 1888 توسط دانشمند بزرگ، نیکولا تسا بود که اختراع شد. تقریبا می توان این اختراع او را بهترین و مهم ترین اختراع بشر در آن سال ها دانست.

اگر بخواهیم یک تعریف کلی در مورد الکتروموتور ها بیان کنیم باید بگوییم؛ کاربرد اصلی این قطعات تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی است. این ماشین های صنعتی به شکل کلی دارای دو قسمت متحرک و ثابت هستند.

در حال حاضر الکتروموتور الکتروژن، و در حالت کلی الکتروموتورها، در دو دسته تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شوند. همچنین این محصولات از نظر جنس بدنه ساخته شده نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند که جنس بدنه الکتروموتور ها، به توان خروجی آن ها بستگی دارد. برای مثال قیمت الکتروژن، که از توان بالایی برخوردار است و جنس آن چدن می باشد نسبت به الکتروموتور های آلومینیومی که از توان کمتری برخوردار می باشند. بالاتر است.

الکتروموتورهای ساخته شده توسط شرکت الکتروژن در سطوح بین المللی از استانداردهای بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل این شرکت محصولات الکتروموتور خود را در سه مدل با توان های پایین، متوسط و بالا، طراحی و تولید می کند. که این تنوع در محصول باعث انتخاب بهتر توسط مشتری خواهد بود.

بررسی انواع الکتروموتور

همانطور که متوجه شدید، الکتروموتور الکتروژن از جهات مختلفی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. یکی از این تفاوت ها در نوع فن به کار رفته در موتور برای خنک کاری است. این شرکت مانند شرکت های بزرگ در دنیا، از لحاظ فن به کار رفته در آن نیز تنوع ایجاد کرده است، که البته این کار باعث ایجاد تنوع در قیمت نیز شده است. اما اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی در مورد الکتروموتورهای شرکت الکتروژن انجام بدهیم؛ به شکل زیر خواهد بود.

اجزای داخلی الکتروموتور

اجزای داخلی الکتروموتور

الکتروموتور تک فاز پایه دار

به شکل کلی این نوع از الکتروموتورها، در دسته محصولات القایی قرار می گیرند. منبع مورد نیاز این الکتروموتورهای تک فاز، برق متناوبی است که به صورت تک فاز باشد. اما نکته ای که باید در مورد این نوع از ماشین ها در نظر بگیرید این است که، این دستگاه فاقد قابلیت خود راه انداز است.

الکتروموتور تک فاز

الکتروموتور تک فاز

الکتروموتور سه فاز پایه دار

اگر شما قصد خرید یک الکتروموتور با توان بالاتر نسبت به مدل تک فاز را دارید؛ حتما به شما پیشنهاد می کنیم تا از الکتروموتور الکتروژن سه فاز استفاده کنید. این دو موتور از لحاظ توان و قدرت، تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. اما از نظر روتور قفس سنجابی، با یکدیگر شباهت دارند.

الکتروموتور سه فاز

دینام سه فاز

 

 

محصولات مرتبط: 

الکتروموتور صنعتی

الکتروموتور ضد انفجار 

مقالات مرتبط:

بررسي قیمت الکتروموتور موتوژن سه فاز

دلیل خراب شدن الکتروموتور چه عواملی است؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.