رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

برای خرید پمپ آب به کجا مراجعه کنیم

انواع پمپ آب رادوکو

برای خرید پمپ آب به کجا مراجعه کنیم؟ پمپ آب یکی از تجهیزات مهم برای انتقال سیالات مختلف از جمله آب است. برای خرید و اطلاع از انواع پمپ آب با ما همراه باشید.

کاربرد پمپ آب در واحد های مسکونی و تجاری

پمپ آب یکی از تجهیزات تخصصی در ساختمان ها محسوب می شود و می توانید برای دوام بیشتر پمپ، از محصولات برند و محبوب در بازار استفاده نمایید. این دستگاه یک ماشینی الکترومکانیکی بوده که هدف از آن افزایش فشار آب و انتقال آن از نقطه ای به نقطه دیگر است. به عنوان مثال پمپ آب را در همکف یا پارکینگ منازل نصب کرده و برای آبرسانی به طبقات بیشتر نیز به کار می ‌رود. هر چه ارتفاع ساختمان افزایش یابد، از پمپ بزرگ تر و با قدرت بیشتری استفاده می شود.

کاربرد پمپ آب در واحد های مسکونی

انواع موتور مصرفی پمپ آب

پمپ آب عمدتاً با برق ۲۲۰ ولت شهری فعالیت کرده اما پمپ های نیز وجود دارد که با برق سه فاز صنعتی کار می‌ کنند و برای انتقال سیال در اماکن صنعتی، کارخانجات و غیره کاربرد دارد. علاوه بر آن، پمپ های گازوئیلی، دیزلی و بنزینی نیز وجود دارد که برای انتقال سیال در محیط های بیابانی و غیره مناسب خواهد بود. اگر قصد خرید تجهیزات صنعتی و خرید پمپ آب متناسب با نیاز خود را دارید، به سایت رادوکو مراجعه نمایید.

ویژگی های پمپ آب

  • تنظیم فشار آب

هدف اصلی پمپ ها، تقویت فشار و تامین آب برای بخش های مختلف است که مهم ترین نیاز های ساختمان ها امروزی محسوب می شود. پس تمام نیاز های مصرفی مصرف کنندگان را تامین کرده و می توانید سرعت، قدرت پمپاژ پمپ ها را به صورت دستی تنظیم نمایید. همچنین اگر سیستم تصفیه آب در منازل داشته باشید، از پمپ های آب در ساخت آن استفاده شده است.

  • گردش آب و سیستم های گرمایشی و سرمایشی

امروزه در ساخت انواع تجهیزات سیستم های گرمایشی و سرمایشی از پمپ آب استفاده می شود. به عنوان مثال می توانیم به دستگاه پکیج اشاره نماییم که برای انتقال آب به رادیاتور ها و برگرداندن آب دستگاه پکیج، از پمپ استفاده می شود اما برای گردش کارآمد و بدون ایراد باید پمپ ها از جنس برنز و فولاد ساخته شود تا راندمان انرژی افزایش یابد.

اگر قصد خرید پمپ آب برای واحد های مسکونی، تجاری، صنعتی و غیره در اشکال مختلف را دارید، برای خرید آن با تخفیفات ویژه به مجموعه رادوکو یا فروشگاه سایت این مجموعه برای مشاهده انواع آن مراجعه نمایید.

انواع پمپ آب بر حسب کارکرد آن

  • پمپ های گریز از مرکز عمودی

یکی از انواع پمپ ها، پمپ گریز از مرکز عمودی بوده که از طریق پروانه آب وارد شده و نیروی گریز از مرکز از نوک پروانه خارج می شود. این پمپ ها به صورت عمودی نصب شده و انتقال آن به صورت خطی انجام می شود.

  • پمپ های گریز از مرکز افقی

یکی دیگر از پمپ های کاربردی در صنعت، پمپ های گریز از مرکز افقی بوده که به صورت محور افقی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ های عمودی دارای شفت بوده که برای انتقال آب به صورت افقی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت سفارش انواع پمپ های گریز از مرکز افقی و عمودی به فروشگاه رادوکو مراجعه نمایید. اگر قصد انتقال آب از مخازن، نهر ها، رود خانه ها و برکه ها را دارید، می توانید اقدام به خرید پمپ آب نموده و استفاده نمایید.

  • پمپ های رفت و برگشتی

پمپ های رفت و برگشتی برای انتقال و پمپاژ انواع مایعات مانند روغن، رنگ، رزین و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای انتقال این مواد نیاز به فشار در کیک و بالایی بوده و عملکرد متفاوتی از پمپ های گریز از مرکز دایره ای دارد. در کنار این موارد، انواع پمپ های شناور وجود دارد که برای محیط های بالای ۳۰۰ درجه فارنهایت مناسب است اما باید در زمان خرید انواع پمپ، به کار برد و هزینه های آن نیز دقت نمایید.

پمپ های شناور اغلب در در زمان بارندگی و سیل که نیاز به پمپ در محیط مرطوب و آبی دارید، مورد استفاده قرار می گیرد. بحث امروز ما در مورد خرید پمپ آب بود و سعی کردیم به انواع پمپ آب برای کاربرد های مختلف اشاره نماییم. پمپ های مناسب برای منازل، پمپ های گریز از مرکز بوده اما می ‌توانید بر حسب نوع نیاز صنعتی و مسکونی خود پمپ مورد نیاز را خریداری نمایید.

مقالات مرتبط :

تعمیر پمپ آب

پمپ صنعتی

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.