رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

اطلاعات مهم درباره پمپ خودمکش پنتاکس

توضیح و معرفی محصول پمپ خودمکش پنتاکس

پمپ خودمکش پنتاکس به پمپ سانتریفیوژ بسیار شبیه است و وظیفه آزاد سازی هوای حبس شده در خط مکش را برعهده دارد و از بیش ترین هد، ارتفاع و دما برخوردار است. در نظر داشته باشید که این نوع محصول یک مخزن بیرونی دارد که به صورت مارپیچی، آب را به جریان می اندازد. از طرفی این پمپ، آب را با هوای داخل مخزن ترکیب می کند و هنگامی که هوای موجود در مخزن های پمپ‌خودمکش پنتاکس پر شد، پمپ آماده کار کردن است. دقت کنید که این محصول از انواع زیادی تشکیل شده است که هر یک کاربردهای جداگانه ای دارند.

ما در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات مهم درباره پمپ‌خودمکش پنتاکس را با جزئیات کامل برای مخاطبان بازگو کنیم. پس بهتر است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی نوع و تیپ های محصول پمپ خودمکش پنتاکس

در ادامه این بحث به معرفی انواع پمپ خودمکش پنتاکس می پردازیم:

پمپ‌خودمکش پنتاکس CAM

این نوع پمپ برای پمپاژ کردن آب، کاربرد زیادی دارد. دقت کنید که جنس بدنه این نوع محصول از چدن بوده و برای تخلیه آب استخر و جا به جایی آب مخزن ها، از پمپ خودمکش پنتاکس CAM استفاده می کنند. و همچنین می تواند دمای 50 درجه سانتی گراد را تحمل کند و کار پمپاژ کردن را انجام دهد.

پمپ‌خودمکش پنتاکس MD

این نوع مدل از پمپ، محصول ساخت خود کشور ایتالیا است. در نظر داشته باشید که این نوع پمپ، در انتقال دادن مایعات و گازوئیل کاربرد دارد. از طرفی جنس بدنه آن کاملا چدن است.

پمپ خودمکش پنتاکس PM

پمپ‌خودمکش پنتاکس جزء سری PM، برای جا به جایی مثبت کاربرد دارد که جنس آن، استیل بوده و برای تقویت فشار زیاد نیز از آن استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که فرکانس این نوع محصول حدود 50 هرتز است.

پمپ‌خودمکش پنتاکس CAB

از این نوع پمپ نیز برای تامین آب استفاده می شود که با متصل شدن به مخازن اتوکلاو، فشار در داخل پمپ به صورت خودکار فعال می شود. دقت کنید که پنتاکس CAB، از ارتفاع 70 متر برخوردار است و از جنس پروانه نوریل ساخته و طراحی شده است. از طرفی از این پمپ برای بالا بردن فشار آب در صنعت و باغات استفاده می کنند.

یک نمونه از پمپ خودمکش پنتاکس از سری CAB

یک نمونه از پمپ خودمکش پنتاکس از سری CAB

پمپ‌خودمکش پنتاکس INOX

این نوع پمپ نیز برای تامین آب مصرف خانگی در مقیاس های کوچک بسیار مناسب است. در نظر داشته باشید که توان الکتروموتور پمپ پنتاکس از سری INOX، حدود 0.74 کیلو وات بوده که به صورت تک فاز، عملکرد خود را به نمایش می گذارد.

لیست قیمت پمپ‌خودمکش پنتاکس

لیست قیمت روز پمپ خودمکش پنتاکس
پمپ‌خودمکش پنتاکس CAB لطفا تماس حاصل فرمائید
پمپ‌خودمکش پنتاکس INOX لطفا تماس حاصل فرمائید
پمپ‌خودمکش پنتاکس PM لطفا تماس حاصل فرمائید
پمپ‌خودمکش پنتاکس MD لطفا تماس حاصل فرمائید
پمپ خودمکش پنتاکس CAM لطفا تماس حاصل فرمائید

 

لیست قیمت روز انواع پمپ خودمکش پنتاکس

لیست قیمت روز انواع پمپ خودمکش پنتاکس

نحوه انتخاب صحیح پمپ‌خودمکش پنتاکس

همانطور که می دانید؛ این نوع پمپ انواع زیادی دارد و بایستی قبل از خرید یک پمپ خودمکش پنتاکس، با انواع و نحوه انتخاب صحیح این نوع محصول آشنا شوید تا در حین کار با آن، دچار مشکل نشوید. در ادامه بحث به چند روش انتخاب صحیح پمپ خودمکش از نوع پنتاکس می پردازیم:

  • در نظر داشته باشید که بایستی پمپ خودمکش، از توان و دبی استانداردی برخوردار باشد.
  • در انتخاب این نوع پمپ، به توان بازدهی آن توجه کنید.
  • لازم به ذکر است که وجود آب در راه اندازی پمپ‌خودمکش بسیار ضروری است؛ پس برای انتخاب صحیح یک پمپ، بهتر است در ابتدای خرید به این ویژگی توجه کنید.
  • داشتن نمودار هد و دبی در خودمکش پنتاکس بسیار ضروری است.

نکات مهم در نحوه انتخاب صحیح این پمپ

نکات مهم در نحوه انتخاب صحیح این پمپ

نتیجه گیری

همانطور که گفته شد، پمپ خودمکش پنتاکس ساخت کشور ایتالیا بوده، که از سال 1990 مشغول به ساخت این نوع پمپ شده‌اند. در نظر داشته باشید که پمپ خودمکش انواع زیادی دارد و هر یک کاربرد و کارایی جداگانه ای دارند و همچنین این نوع محصول را اغلب سودجویان به عنوان پمپ پنتاکس اصل در سراسر بازار و سایت های معتبر به فروش می رسانند و بایستی خریداران این نوع پمپ، در ابتدای کار خود، از تقلبی یا اصل بودن پمپ اطمینان حاصل کنند.

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رادوکو مراجعه فرمائید.

نمونه دیگر از این نوع پمپ

نمونه دیگر از این نوع پمپ

 

محصولات مرتبط: 

پمپ پنتاکس

موتور پمپ

مقالات مرتبط:

از پمپ آب پنتاکس چه می دانید؟

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه و انواع محصولات پمپ آب پنتاکس

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.