رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

از کجا فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی را متوجه شویم؟

در همه عرصه ها، تمامی محصولاتی که توانسته اند آوازه خوبی را در بازار کسب کنند، همیشه در معرض سوء استفاده قرار گرفته اند و افراد متقلبی سعی بر کپی کردن این محصولات داشته در حالی که با همان قیمت جنس اصل می خواهند آن را به فروش برسانند. پمپ پنتاکس ایتالیایی نیز از این قائده مستثنی نبوده و همیشه افراد سودجو به دنبال فرصتی برای ساخت پمپ‌پنتاکس فیک بوده اند. در این مقاله سعی داریم تا فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی را برایتان بازگو کنیم تا بتوانید با اطمینان بیشتری دست به خرید این نوع پمپ ها بزنید.

پمپ خانگی پنتاکس چیست؟

این نوع از پمپ ها به علت کیفیت خوبی که دارند همیشه مورد تحسین برند های دیگر قرار گرفته اند و همچنین جایگاه خوبی را در بازار به دست آورده اند. به همین علت، باید فرق پمپ‌پنتاکس اصل و تقلبی را دانست تا در هنگام خرید بتوان به مناسب ترین و با کیفیت ترین جنس دست یافت. پمپ خانگی پنتاکس، ساخت کشور ایتالیا بوده و محصولی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه است که برای افزایش فشار آب در ساختمان ها بکار برده می شود. اگر فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی را بدانید، می توانید با کمترین هزینه، بهترین و باکیفیت ترین محصول را برای افزایش فشار آب آپارتمان خود فراهم کنید.

روش های تشخیص فرق پمپ‌پنتاکس اصل و تقلبی

برای فهمیدن فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی، روش هایی وجود دارد تا با بکارگیری این روش ها، بتوان از پمپ پنتاکس اصل که بالاترین کیفیت و کارایی را ارائه می دهد، استفاده کرد.

  • شماره سریال منحصر به فرد
  • داشتن حک لیزری
  • دارای نشان تجاری

این ها از اولین شرایطی هستند که فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی را با توجه به آن ها می توان دریافت.

هر پمپ، شماره سریال منحصر به فردی دارد

هر پمپ، شماره سریال منحصر به فردی دارد

فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی با توجه کردن به درپوش پشتی آن

یکی از مهم ترین چیزها که در فهمیدن فرق پمپ‌ پنتاکس اصل و تقلبی به ما کمک می کند، توجه به درپوش پشتی پمپ است. درپوش پمپ های اصلی دارای حفره هایی است که در وسط درپوش به شکل حلزون مانند طراحی شده اند. همچنین لوگوی پنتاکس نیز بر روی این قاب حک شده است؛ اما در مدل تقلبی آن، این نشان را نخواهیم دید.

یکی از راه های فهمیدن فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی، دقت به درپوش آن

یکی از راه های فهمیدن فرق پمپ‌پنتاکس اصل و تقلبی، دقت به درپوش آن

قیمت پمپ پنتاکس اصل

در واقع قیمت هر جنس اصلی گران تر از تقلبی آن می باشد و این نیز در مورد پمپ پنتاکس اصل، صدق می کند. اما این راه مناسب و قطعی برای فهمیدن فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی نیست؛ چرا که سودجویان، پمپ های تقلبی را با همان قیمت و چه بسا بیشتر به مشتریان می فروشند.

کیفیت تراش قطعه های بکار رفته در پمپ پنتاکس

تمامی قطعات پمپ پنتاکس از کیفیت بالایی برخوردارند و به صورت بسیار تمیز و ظریف تراش خورده اند. در حالی که اگر به قطعات پمپ تقلبی دقت کنید، رده هایی روی لبه های قطعات می بینید که ظاهری بسیار زننده ایجاد کرده است.

فهمیدن فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی با دقت در خازن پمپ

با توجه کردن به نوشته هایی که روی خازن پمپ است به راحتی می توان فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی را متوجه شد؛ بدین صورت که روی خازن پمپ اصلی، نوشته ها پر رنگ تر از خازن های تقلبی هستند.

در هنگام خرید به شکل ظاهری خازن پمپ توجه کنید

در هنگام خرید به شکل ظاهری خازن پمپ توجه کنید

جنس بدنه پمپ پنتاکس

جنس بدنه اکثر پمپ های پنتاکس از چدن است و این مورد هم راهنمای خوبی برای فهمیدن فرق پمپ پنتاکس اصل و تقلبی می تواند باشد.

تعیین اصالت کالا با توجه به عبارت درج شده روی کارتن پمپ

بر روی پمپ اصل پنتاکس ساخت ایتالیا، عبارت Made In Italy نیز درج شده است؛ در حالی که بر روی محصولات مشابه تقلبی، فقط کلمه  ITALY درج شده است. این هم نکته دیگری در فهمیدن فرق پمپ‌پنتاکس اصل و تقلبی خواهد بود.

کلمه ساخت ایتالیا بر روی کارتن پمپ پنتاکس اصل

کلمه ساخت ایتالیا بر روی کارتن پمپ پنتاکس اصل

کلام آخر

امروزه به قدری روش های تقلب زیاد شده است که با جا به جایی پلاک های پمپ اصل و نصب آن ها بر روی پمپ های تقلبی به طور ماهرانه، فهمیدن فرق پمپ‌پنتاکس اصل و تقلبی را بسیار سخت کرده است. بنابراین تنها راهی که می توانید مطمئن باشید که یک پمپ پنتاکس اصل خریداری کرده اید، خرید از شرکت های معتبر است. رادوکو مفتخر است که شما را در این زمینه راهنمایی کند و با مشاوره پیش از خرید، به شما این اطمینان را بدهد که بهترین و با کیفیت ترین پمپ پنتاکس را خریداری خواهید کرد و از دست مشکلات ناشی از فشار کم آب، رهایی خواهید یافت.

 

محصولات مرتبط: 

پمپ‌آب

پمپ آب‌پنتاکس

مقالات مرتبط:

قیمت پمپ آب پنتاکس دو پروانه و انواع محصولات پمپ آب پنتاکس

آنچه که درباره تشخیص پمپ آب پنتاکس اصل لازم است بدانید

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.