رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

معرفی؛ کاربرد، نحوه انتخاب و نگهداری پمپ لئو نیم اسب

مقاله پیش روی شما توسط شرکت رادوکو ارائه شده است، این شرکت صنعتی سالیان سال در زمینه های مختلف در حال فعالیت است و تمام ابزارآلات مورد نیاز در صنعت های مختلف از جمله؛ دریایی، شیمیایی و … را تولید کرده و به دست مشتریان می رساند. مقاله زیر جهت بالا بردن اطلاعات شما درمورد پمپ لئو نیم اسب نوشته شده است تا اگر قصد خرید این محصول را دارید، با اطلاعات گسترده تری اقدام نمایید.

این محصول از جمله ابزار های کارآمد و مهم در صنعت به شمار می آید که وجود آن در منازل، مجتمع ها و … الزامی است، پس در ادامه با رادوکو  همراه باشید.

 معرفی پمپ لئو نیم اسب

این نوع پمپ از جمله پمپ هایی است که جهت انتقال انواع سیالات تمیز که خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مشابه با آب دارند، استفاده می شود. اگر بخواهیم دقیق تر به این موضوع بپردازیم؛ کار آن به این صورت است که، فشار آب خانگی و دستگاه های تهویه مطبوع را تامین می کند. پس می توان گفت که این دستگاه، ابزاری مفید در زمینه مکانیک سیالات می باشد.

معرفی نوع و تیپ های پمپ لئو نیم اسب

Model

Three phase Single phase
APm30
APm37
APm60
APm75
APm90
APm110 APm110
APm150 APm150
APm220 APm220

 

معرفی مشخصات فنی و اجزای آن

حداکثر عمق مکش ۸ متر
حداکثر دمای سیال ۶۰ درجه سانتی گراد
توان ۳۷/۰ کیلو وات
دهانه خروجی ۱ و ۴/۳ اینچ
حداکثر هد ۴۰ متر
حداکثر دبی ۱/۲ مترمکعب در ساعت
جنس بدنه چدن
جنس شیفت استنلس استیل
جنس پروانه برنجی
سیستم ضد انسداد برای پروانه

 

خرید پمپ

خرید پمپ

کاربرد پمپ لئو نیم اسب

از جمله کاربرد های این پمپ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای آبرسانی در ویلا ها و ساختمان ها استفاده می شود.
  • در آبیاری های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در بوستر پمپ ها برای افزایش فشار، آبنما ها، فواره ها، آبرسانی مجتمع های اداری و ‌تجاری بزرگ نیز استفاده می شود.

نحوه انتخاب صحیح پمپ لئو نیم اسب

خرید پمپ نیز مانند هر ابزار دیگری نیازمند تحقیق و بررسی و کسب اطلاعات کافی در آن زمینه می باشد و می بایست هنگام خرید همه نکات را در نظر گرفت. اولین نکته حائز اهمیت در این مبحث این است که پمپ را طبق مشخصات مکان مورد نظر خریداری نماییم. منظور این است که مشخصاتی مانند قطر دهانه، ارتفاع مکش، متراژ و ارتفاع عمودی و سایر اطلاعات را به صورت مشخص یادداشت نمایید و آن ها را زمان خرید همراه خود داشته باشید.

نکته مهم دیگر این است که اصل بودن جنس در مورد پمپ لئو نیم اسب بسیار مهم است و برای این که بتوانید مدت طولانی از آن به خوبی استفاده کنید باید محصولی اصل خریداری نمایید و این قضیه بستگی به این دارد که خرید خود را از کدام فروشگاه انجام می دهید.

لیست قیمت

مدل قیمت (تومان)
پمپ کف کش لئو Qdx10 لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ کف کش لئو APm30 لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ کف کش لئو APm37 لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ کف کش لئو APm60 لطفا تماس حاصل فرمایید
پمپ کف کش لئو APm75 لطفا تماس حاصل فرمایید

 

قیمت پمپ لئو نیم اسب

قیمت پمپ لئو نیم اسب

نحوه نصب و نگهداری

جهت نصب این نوع پمپ ها لازم است که تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته باشید، همچنین داشتن ابزارآلات تخصصی و استاندارد، لازمه کار می باشد. در صورتی که فکر می کنید توانایی انجام این کار را ندارید، توصیه می شود از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک گرفته و این کار را به آن ها بسپارید؛ چرا که ممکن است در ادامه فرایند آب رسانی به ساختمان به مشکل بخورید.

سخن پایانی

مقاله ای که خواندید چکیده ای از اطلاعاتی راجع به پمپ لئو نیم اسب بود؛ امید است که مفید واقع شده باشد. اگر بخواهیم به طور کلی مطالب را جمع بندی کنیم؛ این پمپ برای مکش بیشتر در اعماق کم استفاده می شود تا بتوان آب منازل را تا حد امکان تامین کرد.

جنس بدنه پمپ چدنی بوده و مکش آن حدودا ۸ متر می باشد. به غیر از استفاده در منازل، کاربرد های دیگری نیز دارد. مثل: استفاده در ویلا ها، آبنما ها، مجتمع های تجاری و اداری و … . نکته مهم در خرید پمپ لئو نیم اسب، آن است که کالایی برند خریداری نمایید تا بتوانید از آن به خوبی بهره ببرید و این خرید مطمئن مستلزم پیدا کردن فروشگاهی مطمئن می باشد. رادوکو با ارائه انواع ابزارآلات و همچنین مشاوره خرید، در خدمت شما عزیزان می باشد.

رادوکو، ارائه دهنده تمامی تجهیزات موردنیاز شما

رادوکو، ارائه دهنده تمامی تجهیزات موردنیاز شما

 

محصولات مرتبط: 

پمپ طبقاتی لئو

پمپ طبقاتی گراندفوس CR

مقالات مرتبط:

کاربرد پمپ طبقاتی لئو و معرفی انواع آن

معرفی انواع پمپ طبقاتی+ بررسی بهترین نمونه

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.