رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

قیمت پمپ لجن کش تک فاز به چه صورت است؟

لجن کش ها، از انواع موتورهای غوطه ور در سانتریفیوژ به شمار می آیند. از آن ها برای انتقال و جا به جایی مایعات به خصوص آب استفاده می کنند. با توجه به کاربرد، ویژگی و برند آن ها است که قیمت پمپ لجن کش تک فاز تعیین می شود. شما پیش از دانستن قیمت آن، باید سایر جنبه های این محصول را نیز بشناسید.

پمپ لجن کش تک فاز چه انواعی دارد؟

قیمت پمپ لجن کش تک فاز با سه فاز متفاوت است. خود محصول نیز بر اساس تعداد فازها تقسیم بندی می شود. حال یک تقسیم بندی دیگر نیز برای آن ها وجود دارد. این تقسیم بندی بر اساس شناور یا عمودی بودن آن ها می باشد.

در نوع عمودی لجن کش، دستگاه در خارج به صورت سیال قرار داده می شود. در نوع شناور نیز، باز هم به صورت سیال و غوطه ور می باشد. هر چند در این مدل، طول عمر دستگاه نیز افزایش پیدا می کند.

بدنه جنس استیل لجن کش

بدنه جنس استیل لجن کش

مشخصات فنی و اجزا محصول با توجه به قیمت پمپ لجن کش تک‌فاز

این دستگاه ها دارای قسمت های مختلفی هستند. هر یک از این قسمت ها، بخشی از وظیفه کلی دستگاه را بر عهده دارند. مهم ترین بخش هایی که در تمام مدل ها فارغ از قیمت وجود دارند، از جمله موارد زیر هستند:

  • خازن
  • سیم پیچ
  • استاتور
  • پروانه
  • مکانیکال سیل
  • دهانه ورودی
  • دهانه خروجی
  • بدنه

 کاربرد پمپ لجن کش تک فاز در کجاها است؟

این نوع پمپ‌ها کاربردهای متفاوتی دارند. هر چند عمده ترین کاربرد آن ها که قیمت پمپ لجن کش تک فاز نیز در نسبت با آن تعیین می شود، در چاه های آب می باشد. از این پمپ ها برای انتقال آب از چاه ها به مراکز مصرفی و همچنین پمپاژ فاضلاب های خانگی و حتی صنعتی استفاده می کنند.

 نحوه انتخاب صحیح دستگاه های لجن کش چگونه است؟

شما باید بر دو اساس پمپ مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی بر اساس قیمت پمپ لجن کش تک فاز است که مدل های متنوعی برای آن عرضه شده است. هر کدام از این مدل ها با توجه به ویژگی های خود برای نیاز خاصی مناسب هستند. با توجه به نیاز و بودجه خود، یک مدل را انتخاب کنید.

دومین مورد به مشخصات فنی هر پمپ بر می گردد. این پمپ ها دارای بدنه های متفاوتی هستند که پیش تر به آن اشاره داشتیم. هر کدام از این مشخصات فنی، کاربرد خاصی را به وجود می آورند که عامل انتخاب خواهد بود.

پمپ های لجن کش جدید و مدرن

پمپ های لجن کش جدید و مدرن

قیمت پمپ لجن کش تک فاز به چه صورت است؟

قیمت لجن کش تک فاز بسته به عوامل عدیده ای است. از جنس بدنه تا کاربرد و نام برند در این میان تاثیرگذار هستند. به همین خاطر نمی توان قیمتی قطعی برای آن در نظر گرفت. شما جهت آگاهی از دقیق ترین و به روزترین قیمت های این محصول، می توانید با کارشناسان بخش فروش رادوکو ارتباط برقرار کنید.

نحوه نصب دستگاه های لجن کش تک فاز

آگاهی همه جانبه بر قیمت لجن کش تک فاز

آگاهی همه جانبه بر قیمت لجن کش تک فاز

شما برای نحوه نصب دستگاه های لجن کش باید به مدل آن دقت کنید. برای این که هزینه و قیمت پمپ لجن کش تک فاز در مراحل نصب را کاهش دهید، می توانید خودتان نصب را انجام دهید. شاید مهم ترین عامل که باید برای نصب در نظر داشته باشید، اتصال سیم های برق است. شما باید اطمینان حاصل کنید که توان پمپ و وات کابل های لجن کش در تناسب باشند.

چه برندهایی از این محصول در بازار موجود است؟

برندهای ارائه کننده این محصول به چهار دسته عمده تقسیم می شوند. این تقسیم بندی باعث می شود تا ناخودآگاه قیمت پمپ لجن کش تک فاز تحت تاثیر نام برند قرار گیرد. شما برای آگاهی از قیمت دقیق هر برند، باید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید. اما 4 دسته بندی اصلی آن به شرح زیر است:

  • Pentax
  • Lowara
  • چینی
  • ایرانی

سخن پایانی

برای خرید این محصول، تنها آگاهی از قیمت پمپ لجن کش تک فاز کافی نیست. شما باید به عنوان یک مشتری بالقوه، تمام ابعاد خرید که بر این قیمت تاثیر دارند را بدانید. این گونه تصمیم گیری و صرف بودجه به صورت آگاهانه خواهد بود. اگر برای خرید هنوز مطمئن نیستید، با کارشناسان رادوکو مشورت کنید تا شما را به سمت بهترین تصمیم راهنمایی کنند.

 

محصولات مرتبط: 

پمپ طبقاتی لوارا مدل e-HM

تعمیر پمپ

مقالات مرتبط:

قیمت فروش پمپ لوارا و نحوه انتخاب صحیح آن

معرفی پمپ شناور و کاربرد آن در صنایع مختلف

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.