رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم و روش های تشخیص خرید مطمئن آن

می توان گفت قیمت دیزل ژنراتور دست دوم نسبت به نوع جدید و آکبند این دستگاه بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد. همین قیمت ارزان و به صرفه آن باعث شده تا افرادی که توانایی خرید آکبند آن را ندارند، نمونه های دست دوم را خریداری نمایند. البته باید گفت که دیزل ژنراتور های دست دوم دوام بیشتری دارند و قابل اعتماد تر نیز هستند؛ زیرا قبلا  امتحان شده اند. اگر قصد خرید و استفاده از دیزل ژنراتور های دست دوم را دارید، باید به نکات مهمی مانند کیفیت دستگاه، سالم بودن آن،  نوع برند، نحوه کارکرد موتورش دقت کنید.

معرفی دیزل ژنراتور

این دستگاه ابزاریست که می تواند انرژی لازم را جهت راه اندازی انواع گوناگون وسایل و تجهیزات فراهم کند و همچنین قادر است یک منبع بسیار خوب برای پشتیبانی برق شهری باشد که امکان اجرای فعالیت های پشت سر هم را در مواقعی که قطعی برق وجود دارد را فراهم کند. این دستگاه یک منبع انرژی ارزان و به صرفه می باشد که برند های مختلفی آن را تولید می کنند که هر کدام دارای مشخصه های فنی متنوعی هستند.

نمونه ای از دیزل ژنراتور

نمونه ای از دیزل ژنراتور

مزایای نوع دسته دون دیزل ژنراتور

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم بسیار ارزان تر و بهتر تر از نوع جدید این دستگاه می باشد و قطعا قیمت یکی از فاکتورهای مهمی است که افراد به آن توجه ویژه ای می کنند. دیزل ژنراتور های دست دوم از 20 تا 2500 کیلو ولت آمپر و گاهی بالاتر ارائه می شوند. البته نوع دست دوم این دستگاه همانند نوع جدید آن دارای تنوع زیادی است که باعث می شود دست خریدار در انتخاب باز باشد.

دیزل ژنراتور دست دوم

دیزل ژنراتور دست دوم

عوامل موثر در قیمت دیزل ژنراتور

عوامل مختلف و گوناگونی در قیمت دیزل ژنراتور دست دوم نقش دارد؛ عواملی مانند قدرت، اینکه هرچه قدرت دیزل ژنراتور بیش تر باشد ارزش آن بالاتر است و در نتیجه این امر باعث افزایش قیمت این دستگاه نیز می شود. عامل بعدی نوع برند، قطعا برند های معتبر و معروف قیمت بیش تری نسبت به برند های سطح پایین تر دارند؛ هرچه برند و کیفیت دستگاه انتخابی شما بهتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود. از عوامل دیگری که در تعیین قیمت دیزل ژنراتور دست دوم نقش دارند می توان به طراحی و ساخت، داشتن کانوپی یا نداشتن کانوپی، ساعت کارکرد نیز اشاره نمود. البته پیشنهاد می شود هنگام خرید این دستگاه بیشتر به سالم بودن موتور آن توجه ویژه ای داشته باشید.

مشخصات یک ژنراتور برق مناسب

  • دارای یک مخزن 30 لیتری می باشد که می تواند به مدت 30 ساعت به طور مداوم و به خوبی کار کند.
  • ژنراتور برق باید دارای یک موتور چهار زمانه دیزل هیوندا می باشد که توسط هوا خنک می شود.
  • توان آن حداکثر 6 کیلو ولت است.

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم برند

قیمت دیزل ژنراتور دست دوم برند

نکات مهم  هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم

هنگام خرید دیزل ژنراتور دست دوم علاوه بر توجه به قیمت آن، باید به نکات دیگری هم توجه کرد.

  • نداشتن رنگ پریدگی یا زنگ زدگی
  • اطمینان از سلامت در کارکرد موتور
  • خروجی آمپراژ موتور
  • کم نکردن آب و روغن موتور
  • بی لرزش بودن موتور
  • نوسان و ولتاژ استاندارد
  • خیس نبودن آب بندی بدنه از نظر نشتی روغن
  • توجه به سال ساخت موتور ژنراتور
  • چک کردن روغن ریزی از کاسه نمد و متعلقات موتور

برای داشتن یک خرید خوب و مطمئن می توانید از متخصصان این حوزه راهنمایی و کمک بگیرید و از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

قسمت هایی از دیزل ژنراتور

قسمت هایی از دیزل ژنراتور

سخن پایانی

در مقایسه قیمت دیزل ژنراتور دست دوم با نوع آکبند آن، باید گفت که خرید دیزل ژنراتور دست دوم به دلیل قیمت ارزان تر بودن محبوبیت بیشتری دارد؛ همچنین خرید نمونه های دست دوم می تواند هزینه های مصرفی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. نوع دست دوم این دستگاه همانند نوع آکبند آن تنوع زیادی دارد و شما می توانید مدل مدنظرتان را به صورت دست دوم با هزینه ای کمتر خریداری نمایید. اگر قصد خرید یک دیزل ژنراتور کاربردی را به صورت دست دوم دارید، پیشنهاد می کنیم از مشاوره های رایگان سایت ما غافل نشوید. از طرفی مجموعه ما با نام تجاری راددیزل دستگاهی که شما نیاز دارید را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید.

 

محصولات مرتبط :

قیمت دیزل ژنراتور 200Kva

دیزل ژنراتور لوول

مقالات مرتبط :

سیم پیچ الکتروموتور از یک طراحی ساده تا عملکردی پیچیده

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.