رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

طراحی و ساخت پمپ آب دیزل ساز 2 اسب با جدید ترین متد و تکنولوژی حال حاضر دنیا

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که برای خریداری کردن الکتروپمپ با کارشناسان ما تماس گرفته باشید و متخصصان ما به شما پمپ آب دیزل ساز 2 اسب را معرفی کرده باشند. اما آیا پیش خودتان گفته اید که چرا ما این پمپ آب فوق العاده را به شما معرفی کردیم؟ پمپ آب های دیزل ساز اکثرا به صورت خانگی هستند و در کشور خودمان تولید و ساخته می شوند. این دستگاه ها از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار هستند و اگر در ساختمان های چند طبقه زندگی می کنید و از فشار کم آب رنج می برید، خریداری کردن پمپ‌آب دیزل ساز ۲ اسب انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

ویژگی های پمپ آب های دیزل ساز مدل ۲ اسب

در ساختار این پمپ آب ها پروانه ای از جنس برنج قرار داده شده است که می تواند به خوبی سیالات و مایعات را به صورت سرد و گرم پمپ کند. حتی از این الکتروپمپ ها می توان برای منتقل کردن سیالات غیر خورنده استفاده کرد. بنابراین از پمپ آب های دیزل ساز می توان برای بالا بردن فشار آب برای مصارف خانگی و حتی برای باغبانی استفاده کرد. از مزایای خرید پمپ آب دیزل ساز ۲ اسب می توان به ساده بودن ساختار، راه اندازی و کاربرد راحت آن اشاره کرد. از فواید دیگر استفاده از این پمپ آب های خانگی می توان جا به جایی و حمل و نقل راحت آن ها را نام برد که به خاطر سبک بودن وزن این دستگاه ها می باشد. همچنین بدنه پمپ آب های دیزل ساز ۲ اسب می تواند از جنس های متفاوتی همچون چدن ساخته بشود.

قیمت پمپ آب های دیزل ساز ۲ اسب

قیمت پمپ آب های دیزل ساز ۲ اسب

مشخصات فنی پمپ آب دیزل ساز ۲ اسب

جدول مشخصات فنی
برند پمپ دیزل ساز
وزن ۲۴.۵ تا ۲۵ کیلوگرم
کاربرد و موارد استفاده مصارف خانگی و باغبانی
نوع سیالات قابل حمل آب و سیالات غیر خورنده
ویژگی غوطه وری ندارد
حداکثر میران آبدهی ۱۴۰ لیتر در دقیقه
قطر لوله های ورودی به پمپ ۱.۲۵ اینچ
قطر لوله های خروجی از پمپ ۱ اینچ
جنس پروانه برنج
توان خروجی ۲ اسب بخار
ارتفاع آبدهی ۵۰ متر
حجم آبدهی ۸.۴
برق مصرفی توسط پمپ تک فاز به صورت ۲۲۰ ولت

بررسی مزایا و معایب استفاده از پمپ آب های دیزل ساز

بررسی مزایا و معایب استفاده از پمپ آب های دیزل ساز

نحوه کارکرد پمپ آب دیزل ساز ۲ اسب

این پمپ آب ها دارای دو عدد پروانه برنجی هستند و با قدرتی به اندازه 2 اسب می توانند آب و سیالات را تا ارتفاع ۵۰ متری جا به جا کنند. بیش تر این پمپ آب ها یک محافظ حرارتی در ساختار خودشان دارند. در نتیجه اگر به صورت ناگهانی به پمپ آب شما فشار وارد شد و یا این که آمپر آن افزایش پیدا کرد، با کمک این محافظ حرارتی، پمپ خاموش می شود‌. از فواید دیگر
خریداری کردن پمپ آب دیزل ساز ۲ اسب می توان به بازدهی و بهره وری بالای آن اشاره کرد. همچنین همه قطعات و حتی لوازم یدکی پمپ‌آب دیزل ساز در بازار موجود می باشد و به راحتی می توان قطعات آن را عوض کرد. نگهداری کردن و سرویس این پمپ آب ها آسان می باشد. از طرفی این دستگاه می تواند ساعت های زیادی را به مدت طولانی کار کند.

مکانیسم عملکردی پمپ آب دیزل ساز مدل ۲ اسب بخار

مکانیسم عملکردی پمپ آب دیزل ساز 2 اسب بخار

سخن پایانی

پمپ آب دیزل ساز 2 اسب در کل نوعی از وسایل مکانیکی هستند که با کمک پروانه های خود می توانند جریان آبی را با فشار بسیار بالایی منتقل کنند. در نتیجه به وسیله نیروی گریز از مرکز می توانند آب ورودی را بچرخانند تا سیالات با فشار بالایی از بخش خروجی پمپ منتقل بشوند. بنابراین چرخیدن آب باعث بالا رفتن فشار خواهد شد. هر چقدر که تعداد پروانه های به کار رفته در ساختار پمپ آب ها بیش تر باشد، قطر آن ها  بزرگ تر می شود. از طرفی اگر دهانه خروجی پمپ آب دیزل ساز 2 اسب هم بزرگ تر باشد؛ قدرت پمپ بیش تری برخوردار است. مجموعه ما به فروش این پمپ آب ها می پردازد و آن ها را با بهترین کیفیت می فروشد.

 

محصولات مرتبط: 

پمپ‌ ابارا 2CDM 120/202

موتور پمپ آب

مقالات مرتبط:

انواع پمپ آب صنعتی در دنیای مدرن و پیشرفته

کارکرد پمپ آب صنعتی بزرگ

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.