رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو

تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور در واقع یک موتور یا ژنراتور الکتریکی بوده که با هدف تولید انرژی الکتریکی طراحی می شود که در زمان قطعی برق یا عدم دسترسی به برق شهری، مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا اجزای این قطعه و تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو بپردازیم.

اجزای اصلی دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دارای منبع تغذیه و موتور دیزل بوده که از طریق سیستم سوخت باعث تبدیل آن به انرژی الکتریکی می شود. سیستم خنک کننده، روغن کاری، شارژ باتری، قالب مونتاژ، مخزن سوخت، فیلتر و رگلاتور ولتاژ از دیگر اجزای دیزل ژنراتور محسوب می شود. در نظر داشته باشید ژنراتور های دیزلی در انواع مختلف تولید می شود که می توانیم به دیزل های بادوین و دیزل ولوو اشاره نماییم. در ادامه با بررسی جامع تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو با ما همراه باشید.

دیزل ژنراتور ولوو

دیزل ژنراتور ولوو دارای سیستم ای سی یو بوده و طراحی مدرن نسبت به نمونه های دیگر دارد که می توان به خاطر راه اندازی سریع آن در انواع فرودگاه ها، بانک ها، بیمارستان ها و فضا هایی که نیاز مبرم به دیزل ژنراتور دارد، مورد استفاده قرار دهید. همچنین به خاطر طراحی مدرن، مصرف سوخت بسیار پایینی داشته و آلاینده خروجی کمتر است. در ادامه به تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو می پردازیم. در زمان خرید موتور برق یا ژنراتور برق دیزلی به تکنولوژی ساخت موتور توجه نمایید تا صرفه اقتصادی برای فعالیت های شما داشته باشد.

طراحی مدرن دیزل زنراتور ولوو پنتا

مشخصات فنی ژنراتور ولوو

ژنراتور های ولوو در توان های مختلفی طراحی می‌ شود که به عنوان مثال می توانیم به ژنراتور پنتا اشاره نماییم که توان بین ۱۱۰ کاوا تا ۸۰۰ کاوا داشته که به صورت چهار الی شش سیلندر طراحی می شود. مصرف سوخته آن مقرون به صرفه بوده و می توانیم به راندمان بالای این دستگاه اشاره نماییم. یکی از مزایای استفاده از دیزل ژنراتور ولوو پنتا، عملکرد بدون اشکال موتور در مناطق سردسیری و گرمسیری بوده و می توانید به صورت شبانه روزی استفاده نمایید. برای کارگاه ها و کارخانه ها و مناطقی که نیاز شبانه روزی به برق دارید، مناسب خواهد بود

دیزل ژنراتور بادوین

یکی دیگر از انواع ژنراتور های کاربردی، ژنراتور بادوین بوده که جز ژنراتورهای دیزلی تراز اول جهان محسوب می ‌شود. در صورت خرید می‌ توانید توانی بین ۲۰ الی ۱۵۰۰ کیلو وات و آمپر را دریافت کرده و برای سیستم های برق خانگی و صنعتی استفاده نمایید. جهت مشاهده انواع دیزل ژنراتور بادوین در توان و قدرت مختلف، می توانید به سایت رادوکو مراجعه نمایید. در ادامه بررسی تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو، به بررسی مشخصات فنی ژنراتور می پردازیم.

مشخصات فنی ژنراتور بادوین

دیزل ژنراتور های بادوین در ابعاد و توان مختلفی طراحی می شود که می توانیم به انواع موتور های ۴ و ۶ سیلندر اشاره نماییم. سیستم کارکرد موتور های دیزل به صورت تنفس طبیعی بوده و حجمی بین 2 لیتر الی ۴ لیتری دارد. با توجه به میزان توان نیاز خود، می توانیم ژنراتور برق مناسب را خریداری نمایید.

پس در زمان خرید حتما به قدرت موتور، حجم موتور، مصرف سوخت و ولتاژ خروجی آن دقت نمایید. اگر نیاز به برق سه فاز دارید، موتور برقی را خریداری کنید که تامین کننده برق سه فاز باشد.

دیزل ژنراتور بادوین کوپله شده رادوکو

شاخص های مهم در زمان خرید انواع دیزل ژنراتور برق

انواع دیزل ژنراتور ولوو و بادوین دارای سیستم های تنفس طبیعی یا توربو شارژ بوده که فرایند خنک سازی موتور دستگاه با استفاده از آب خنک یا ضد یخ انجام می شود که مکانیزم خنک سازی دارای سیستم جداگانه ای بوده و در بخشی از دستگاه به عنوان رادیاتور نصب می شود. هدف از نصب رادیاتور کاهش دمای داخلی موتور برای عملکرد بهتر دیزل زنراتور انجام می شود. یکی از موارد مهم جهت خرید دیزل ژنراتور، میزان بهره وری انرژی است. در صورت عدم توجه با افزایش مصرف سوخت مواجه می شوید. حتماً در زمان خرید به توان نامی و توان اسمی دیزل ژنراتور دقت نمایید. توان اسمی در واقع حداکثر توانی است که از دستگاه انتظار می ‌رود و اگر از محدوده آن افزایش یابد، باعث به خطر افتادن و کاهش عمر و عملکرد دستگاه میشود اما توان نامی همان عملکرد عادی دستگاه است.

مزایا و قیمت ژنراتور بادوین و ژنراتور ولوو

در صورت استفاده از ژنراتور دیزلی، مصرف سوخت پایین نسبت به موتور های بنزینی خواهید داشت که باعث صفحه اقتصادی می شود. در نظر داشته باشید قیمت گازوئیل بسیار کمتر از قیمت بنزین بوده و همچنین مصرف سوخت دستگاه های موتور های دیزلی کمتر از موتور های برق بنزینی است. موتور دیزلی استهلاک کمتری داشته و می توانید ساعت های متولی بدون خاموشی مورد استفاده قرار دهیم.

در زمان خرید حتما به ویژگی ‌ها و مشخصات موتور دیزلی دقت نمایید. برخی از موتور برق ها امکان تنظیم اتوماتیک ولتاژ و سیستم کنترلی دارند. پس توجه به میزان توان خروجی، مصرف سوخت و موارد مشابه اهمیت بالایی دارد و باعث افزایش راندمان انرژی و افزایش تولیدات شما می شود. بحث امروز ما در مورد تفاوت دیزل ژنراتور بادوین با دیزل ژنراتور ولوو بود. امیدواریم مطالب بررسی شده در باره موتور برق، مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

محصولات مرتبط:

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور بنز

مقالات مرتبط:

دیزل ژنراتور ولوو چیست؟

تفاوت موتور برق با دیزل ژنراتور

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.