رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

بررسی نکات لازم برای خرید و فروش گیربکس صنعتی کوچک

 همان طور که می دانید گیربکس صنعتی یک سیستم بسته ایست که قابلیت تبدیل انرژی مکانیکی به واحد انتقال را دارد. با استفاده از این سیستم می تواند سرعت و گشتاور چرخش را تا حد زیادی کاهش داد. گیبرکس ها دارای انواع متنوعی هستند که نمونه ای از آن ها می توانیم به صنعتی و استاندارد اشاره کنیم. هر یک از این گیربکس ها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی اند و کارایی متفاوتی دارند. به همین دلیل امروزه فروش گیربکس صنعتی کوچک تا حد زیادی افزایش داشته و فروش خوبی را از آن خود کرده است.

گیربکس کوچک صنعتی

گیربکس کوچک صنعتی

هر یک از گیربکس ها به دلیل قطعاتی که در ساخت آن ها به کار رفته، دارای طول عمر متفاوتی هستند. گیربکس های صنعتی به دلیل پایداری بالا، ضریب ایمنی دارای عمر بالایی اند و می توانند به نسبت نمونه های مشابه خود مقاومت بیشتری داشته باشند، به همین دلیل فروش گیربکس صنعتی کوچک به نسبت سایر گیربکس ها افزایش داشته و توانسته نیاز جامعه را تا حدی برطرف کند. گیربکس های صنعتی به دلیل ویژگی هایی که دارندف می توانند چندین کار را به صورت همزمان و با سرعت بالا انجام دهند.

انواع مختلف گیربکس ها

انواع مختلف گیربکس ها

گیربکس ها به چند دسته تقسیم می شوند؟

همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم، گیربکس ها دارای نمونه های متنوعی هستند که براساس کارایی و عملکردی که دارنده دسته بندی می شوند. از جمله کاربردی ترین آن ها می توانیم به چرخ دنده های مخروطی، گیربکس کرمی، سیاره ای و حلزونی اشاره کنیم. هر یک از این گیبرکس ها از قطعات خاصی تشکیل شده اند که نشان دهنده میزان کارایی آن خواهد بود. اما در نظر داشته باشید از بین تمامی این موارد فروش گیربکس صنعتی کوچک در بازار بیشتر است. چگونگی کار کردن گیربکس ها همگی به یک شکل است و کار آن ها براساس چرخ دنده ها انجام می شود.

جهت چرخش چرخ دنده ها با توجه به جهت ورودی و جهت چرخ دنده متغییر خواهد بود. باید به این موضوع توجه داشته باشید، زمانی که دنده اولیه در جهت عقربه های ساعت در چرخش است، دنده ای که بلافاصله درگیر می شود، در جهت مخالف عقربه های ساعت در حرکت خواهد بود. امروزه با توجه به پیشرفتی که در زمینه تکنولوژی شده، شرکت ها توانسته اند گیربکس های بسیار زیادی با بالاترین قدرت و بیشترین سرعت تولید و برای فروش وارد بازار کرده اند و این موضوع یکی از دلایل فروش گیربکس صنعتی کوچک می باشد.

کارایی گیربکس صنعتی کوچک

این روزها فروش گیربکس صنعتی کوچک به نسبت دیگر گیربکس های صنعتی و استاندارد، فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است. گیربکس هایی که به صورت صنعتی تولید می شوند به دلیل اینکه کارایی و قدرت بیشتری دارند از محبوبت بیشتری هم برخوردار هستند. این نوع گیربکس ها با کمترین قیمت به نسبت نمونه های مشابه خود به فروش می رشد. از این مدل گیربکس ها معمولا برای نظارت بر جهت چرخش و تبدیل گشتاور یا توان بین ورودی ها در برنامه هایی که به سرعت خروجی مطلوب نیاز دارند، استفاده می شوند.

از گیربکس های صنعتی کوچک معمولا در ماشین ابزار، ماشین آلان ساختمانی، ترانسپورترها و تمامی وسیله هایی که نیاز به تغییرانی در گشتاور و سرعت انتقال قدرت حرکت چرخشی دارند استفاده می شوند. برخی از گیربکس ها به دلیل اینکه کارایی های خاصی دارند و در موارد به خصوصی استفاده می شوند باید دارای ویژگی های از جمله نویز پایین، لرزش کم، تولید گرمای کم، سبک وزن، سفتی بالا، عمر عملیاتی طولانی باشند. هر یک از این ویژگی ها به صورت جداگانه تاثیر مستقیمی روی عملکرد بهتر و قدرت و سرعت بیشتر دستگاه خواهد داشت و تا حدی می تواند روی فروش گیربکس صنعتی کوچک اثرگذار باشد.

قابلیت ها و ویژگی های گیربکس

قابلیت ها و ویژگی های گیربکس

مهم ترین قابلیتی که در مورد گیربکس ها می توانیم به آن اشاره کنیم، در خصوص تغییر سرعت، گشتاور و دیگر ویژگی ها می باشد. این گیربکس ها تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند انرژی را به یک فرمت قابل اجرا و قابل استفاده در بیاورند. برای خرید بهترین و پرقدرت ترین گیربکس ها در انواع مختلف باید بهترین شرکت های سازنده را انتخاب کنید و تحویل ضمانت نامه به همراه گارانتی را فراموش نکنید. امروزه فروش گیربکس صنعتی کوچک در کنار ارائه ضمانت نامه و برگه گارانتی صورت می گیرد.

 

محصولات مرتبط:

تعمیر گیربکس صنعتی

گیربکس دور متغیر

مقالات مرتبط:

قیمت موتور گیربکس سه فاز

گیربکس صنعتی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.