رادوکو | بزرگترین وارد کننده و تامین کننده محصولات صنعتی

بررسي قیمت دینام موتوژن سه فاز

دینام موتوژن سه فاز

قیمت دینام موتوژن سه فاز ، يکي از اولين مولفه هاي است که توسط مصرف کنندگان مورد پرسش و بررسي قرار مي گيرد. اين محصول پر مصرف که داراي گواهي ISO9001-2008 از سوئيس است، توانسته پاسخ درستي به نياز مصرف کنندگان صنعتي الکتروموتور دهد.

اين شرکت با بهره گيري از آزمايشگاه هاي مجهز، محصولات‌ الکتروموتور خود را منطبق با استانداردهاي جهاني توليد و عرضه مي نمايد.

دینام موتوژن سه فاز، با کيفيت و پرکاربرد

دینام سه فاز موتوژن، با کيفيت و پرکاربرد

معرفی انواع دینام موتوژن سه فاز

قیمت دینام موتوژن‌‌‌ سه فاز وابسته به نوع آن بوده و متغير است. اين محصول داراي انواع صنعتي با بدنه چدن، تک دور و دو دور با بدنه آلومينيومي مي باشد که هر نوع آن متناسب با نياز صنعت خاصي طراحي و ساخته شده است.

  • الکتروموتور موتوژن سه فاز صنعتي با بدنه چدن

الکتروموتور موتوژن سه فاز بدنه چدن در صنايع سنگين کاربرد دارد و داراي سايز فريم 100 تا 350 است. ويژگي هاي اين محصول با استاندارد  IECمطابقت دارد. اين الکتروموتور سه فاز، در چهار نوع مختلف توليد و عرضه شده است. اختلاف اين سري محصولات در تعداد پل ها و توان آن ها است. مصرف کنندگان بايد متناسب با نياز خود يکي از انواع 2 پل با توان3 الي 250 کيلو وات، 4 پل با توان 2.2 الي 630 کيلووات، 6 پل با توان 1.5 الي 500 کيلو وات و 8 پل با توان 0.75 الي 400 کيلووات را تهيه نمايند. واضح است قیمت دینام موتوژن سه فاز با بدنه چدن با توجه به نوع آن متفاوت خواهد بود.

  • الکتروموتور موتوژن‌سه فاز با بدنه آلومينيوم

دینام موتوژن سه فاز با بدنه آلومينيوم سهم مهمي از بازار اين محصول را در اختيار خود گرفته است.

الکتروموتور موتوژن سه فاز با بدنه آلومينيوم سهم مهمي از بازار اين محصول را در اختيار خود گرفته است.

الکتروموتور موتوژن سه فاز با بدنه آلومينيوم جايگاه ويژه اي در بسياري از صنايع دارد. اين محصول در دورهاي 750، 900، 1400 و 3000 توليد و به بازار عرضه شده است. توان الکتروموتور سه فاز شرکت موتوژن در محدوده 0.06 الي 18.5 بوده و داراي استاندارد IEC34 است. قیمت دینام موتوژن سه فاز با بدنه آلومينيوم نسبت به راندمان مطلوب آن قابل قبول است.

کاربردهاي دینام موتوژن سه فاز

الکتروموتورهاي شرکت موتوژن در صنايع گوناگوني کاربرد دارند. مهم ترين صنايعي که اين محصولات در آن ها حضور پر رنگي دارند، عبارتند از: پتروشيمي، صنايع فولاد، سيمان، صنعت ذوب فلزات، کاشي و سراميک،  خودرو سازي. البته استفاده از محصولات موتوژن منحصر به صنايع پيش گفته نمي شود و ساير صنايع نيز نيازمند الکتروموتور موتوژن سه فاز هستند.

اجزاي دینام موتوژن سه فاز

قیمت دینام موتوژن سه فاز در ارتباط مستقيم با کيفيت اجزاي آن است. به طور کلي مهم ترين بخش هاي هر الکترو موتور استاتور و روتور هستند. قسمت ثابت و بدون حرکت موتور استاتور نام دارد. اين بخش از جنس فولاد سليس دار بوده و متشکل از ورقه هاي نازک با ضخامت يک دوم ميلي متر است. با روي هم قرار گرفتن لايه هاي فوق، يک استوانه توخالي تشکيل مي گردد و استاتور ساخته مي شود. با قرار دادن سيم پيچ در شيارهاي موجود بر روي استاتور، القاي الکتريکي صورت گرفته و ميدان مغناطيسي به وجود مي آيد. اين ميدان سبب به حرکت درآمدن روتور خواهد شد.

قیمت دینام موتوژن سه فاز وابسته به کيفيت روتور و استاتور است.

قیمت دینام موتوژن سه فاز وابسته به کيفيت روتور و استاتور است.

روتور نيز از جنس فولاد ساخته مي شود، اما متريال به کار رفته در ساخت آن عايق است. اين قسمت، بخش متحرک الکتروموتور است. شيارهاي اين بخش توسط مفتول هاي مسي يا آلومينيومي پر مي شود که نوع سيم استفاده شده در هر محصول با توجه به نوع موتور مشخص مي گردد. خنک کاري موتور توسط فن نصب شده بر روي انتهاي محور صورت مي گيرد.

معرفی مشخصات فنی دینام موتوژن‌ سه فاز

مشخصات فني الکتروموتور موتوژن سه فاز در جدول زير ارائه شده است.

نوع الکتروموتور الکتروموتور موتوژن‌سه فاز صنعتي با بدنه چدن الکتروموتور موتوژن‌سه فاز با بدنه آلومينيوم
محدوده توان 2.2 تا 400 کيلو وات 0.06 تا 18.5 کيلووات
تعداد پل ها 2، 4، 6، 8 2، 4، 6، 8
کلاس حرارتي F F
کلاس حفاظتي IP54 IP54
ولتاژ نامي 380 ولت 380 ولت
فرکانس 50 هرتز 50 هرتز
روتور قفسه سنجابي قفسه سنجابي
جنس بدنه چدن آلومينيوم
سايز شفت خروجي 9 تا 42 ميلي متر 9 تا 42 ميلي متر

 

محصولات مرتبط: 

الکتروموتور ضد انفجار 

الکتروموتور

مقالات مرتبط:

سیم پیچ الکتروموتور از یک طراحی ساده تا عملکردی پیچیده

دلیل خراب شدن الکتروموتور چه عواملی است؟

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.